Z okazji Dnia Niepodległości, nazywamy język polski i nasz kraj  - Polskę po angielsku, określamy swoją narodowość oraz na znak miłości do ojczyzny,  rysujemy czerwone  serca i  polskie flagi. Kochamy Polskę !

 


JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KURCZAKI

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Utrwalamy poznane owoce i warzywa:  apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki), carrots (marchewki), tomatoes (pomidory), potatoes (ziemniaki),onions (cebulki).

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

 

- Nazywamy naszego przyjaciela -  pluszowego misia po angielsku:

       „teddy bear”. Znamy słowo „przyjaciel” po angielsku: „friend”

- Określamy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

 

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: MUCHOMORKI

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Utrwalamy poznane owoce:  apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki)

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Utrwalamy poznane warzywa:  carrots (marchewki), tomatoes (pomidory), potatoes (ziemniaki), onions (cebulki)

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

 

- Nazywamy naszego przyjaciela -  pluszowego misia po angielsku:

       „teddy bear”. Znamy słowo „przyjaciel” po angielsku: „friend”

- Określamy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

 

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: PSZCZOŁY

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Określamy jesienną pogodę:

  • It’s sunny - Jest słonecznie.
  • It’s cloudy - Jest pochmurnie.
  • It’s windy - Jest wietrznie.
  • It’s rainy - Jest deszczowo.

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Utrwalamy poznane owoce i warzywa:  apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki), carrots (marchewki), tomatoes (pomidory), potatoes (ziemniaki), onions (cebulki)

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

- Określamy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

 

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: BIEDRONKI

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Znamy i czytamy numer alarmowy 112 po angielsku.

- Bawimy się w zabawę „green light, red light” (światło zielone, światło czerwone).

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

-  Określamy jesienną pogodę:

  • It’s sunny - Jest słonecznie.
  • It’s cloudy - Jest pochmurnie.
  • It’s windy - Jest wietrznie.
  • It’s rainy - Jest deszczowo.

 

- Rozpoznajemy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KRASNALE

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Określamy jesienną pogodę:

  • It’s sunny - Jest słonecznie.
  • It’s cloudy - Jest pochmurnie.
  • It’s windy - Jest wietrznie.
  • It’s rainy - Jest deszczowo.

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

- Rozpoznajemy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

 

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

- Nazywamy po angielsku „trawę” (grass), „kwiaty” (flowers) i „drzewa” (trees)

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SMERFY

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Dowiadujemy się jak nazywamy „Grudziądz” po angielsku.

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

-  Nazywamy i wykonujemy  czynności: run - biegać, jump - skakać,

 sing - śpiewać, dance - tańczyć,  play with toys - bawić się zabawkami

Potrafimy mówić, że potrafimy je wykonać: „I can ….“

 

-  Rozpoznajemy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

 

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZUCHY

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Określamy jesienną pogodę:

  • It’s sunny - Jest słonecznie.
  • It’s cloudy - Jest pochmurnie.
  • It’s windy - Jest wietrznie.
  • It’s rainy - Jest deszczowo.

- Utrwalamy poznane owoce i warzywa:  apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki), carrots (marchewki), tomatoes (pomidory), potatoes (ziemniaki), onions (cebulki)

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

-  Rozpoznajemy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZAJĄCE

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Potrafimy przeczytać  numery alarmowe: 999, 997,998, 112 po angielsku.

- Wiemy jak jest „światło zielone” i „światło czerwone w języku angielskim:

             green light - światło zielone    red light - światło czerwone

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Określamy jesienną pogodę:

  • It’s sunny - Jest słonecznie.
  • It’s cloudy - Jest pochmurnie.
  • It’s windy - Jest wietrznie.
  • It’s rainy - Jest deszczowo.

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

-  Rozpoznajemy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m angry - Jestem zły.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: STARSZAKI

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Potrafimy przeczytać  numery alarmowe: 999, 997,998, 112 po angielsku.

- Wiemy jak jest „światło zielone” i „światło czerwone w języku angielskim:

             green light - światło zielone    red light - światło czerwone

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Określamy jesienną pogodę:

  • It’s sunny - Jest słonecznie.
  • It’s cloudy - Jest pochmurnie.
  • It’s windy - Jest wietrznie.
  • It’s rainy - Jest deszczowo.

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.”   X2

-  Rozpoznajemy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m angry - Jestem zły.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SKRZATY

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Dowiadujemy się jak nazywamy „Grudziądz” po angielsku.

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.”   X2

- Nazywamy i wykonujemy  czynności: run - biegać, jump - skakać,

 sing - śpiewać, dance - tańczyć,  play with toys - bawić się zabawkami

Potrafimy mówić, że potrafimy je wykonać: „I can ….“

 

-  Rozpoznajemy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m angry - Jestem zły.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

 

 

 

 

 

LINKI:

- piosenka o rodzinie „I Love My Family”:

 

https://www.youtube.com/watch?v=d_WQEw13TCo

 

- piosenka o pogodzie: „What’s The Weather Like Today ?”:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Jn7uAsLWXpk

 

- piosenka o emocjach „Hello, how are you ?”:

 

https://www.bing.com/videos/search?q=you+tube+emotions+dla+dzieci&&view=detail&mid=5C55047BCC6DE64BB0AC5C55047BCC6DE64BB0AC&&FORM=VDRVRV

 

- piosenka o kolorze czerwonym „What is red?”:

https://www.youtube.com/watch?v=tJCt_fq32RM

 

- piosenka po polsku z okazji Dnia Niepodległości „Jestem Polakiem”:

 

https://www.youtube.com/watch?v=plug6OIrxRM


Hey, it’s Pumpkin Day!

 


JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KURCZAKI

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Liczymy do 10.

- Śpiewamy piosenkę „Dogs, dogs”:

                                     „Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      1, 2, 3 (Woof, woof, woof!)

                                      4, 5 ,6 (Woof, woof, woof!)

                                      7, 8 , 9 (Woof, woof, woof)

                                      10 ! Let’s go! lets’s go!

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki).

- Poznajemy słowa: leaves ( liście), garden ( ogród), grass (trawa).

- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:

animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)

- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)

- Rozumiemy zdania o pogodzie: It’s sunny (Jest słonecznie),

It’s windy (Jest wietrznie), It’s cloudy (Jest pochmurno),  It’s rainy (Jest deszczowo)

- Nazywamy części twarzy i ciała: head (głowa),hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazuje swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:

                               „My hands, my hands!  My head, my head!

                                My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy kolory: orange ( pomarańczowy), pink ( różowy), purple

 ( fioletowy) i szukamy ich na swoim ubraniu i po sali.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: MUCHOMORKI

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Liczymy do 10.

- Śpiewamy piosenkę „Dogs, dogs”:

                                     „Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      1, 2, 3 (Woof, woof, woof!)

                                      4, 5 ,6 (Woof, woof, woof!)

                                      7, 8 , 9 (Woof, woof, woof)

                                      10 ! Let’s go! lets’s go!

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki).

- Poznajemy słowa: leaves ( liście), garden ( ogród), grass (trawa).

- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:

animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)

- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)

- Rozumiemy zdania o pogodzie: It’s sunny (Jest słonecznie),

It’s windy (Jest wietrznie), It’s cloudy (Jest pochmurno),  It’s rainy (Jest deszczowo)

- Nazywamy części twarzy i ciała: head (głowa),hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazuje swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy  piosenkę „My hands, my hands”:

                               „My hands, my hands!  My head, my head!

                                My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy kolory: orange ( pomarańczowy), pink ( różowy), purple

 ( fioletowy) i szukamy ich na swoim ubraniu i po sali.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: PSZCZOŁY

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Liczymy do 10. Śpiewamy piosenkę „Dogs, dogs”:

                                     „Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      1, 2, 3 (Woof, woof, woof!)

                                      4, 5 ,6 (Woof, woof, woof!)

                                      7, 8 , 9 (Woof, woof, woof)

                                      10 ! Let’s go! lets’s go!

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki).

- Poznajemy słowa: leaves ( liście), garden ( ogród), grass (trawa).

- Nazywamy warzywa: carrots ( marchewki), tomatoes ( pomidory),  potatoes

 ( ziemniaki), onions (cebulki)

- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:

animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)

- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)

- Rozumiemy zdania o pogodzie: It’s sunny (Jest słonecznie),

It’s windy (Jest wietrznie), It’s cloudy (Jest pochmurno),  It’s rainy

(Jest deszczowo)

- Nazywamy części twarzy i ciała: head (głowa),hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazuje swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy  piosenkę „My hands, my hands”:

                               „My hands, my hands!  My head, my head!

                                My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy kolory: orange ( pomarańczowy), pink ( różowy), purple (fioletowy) i szukamy ich na swoim ubraniu i po sali.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: BIEDRONKI

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Liczymy do 10. Śpiewamy piosenkę „Dogs, dogs”:

                                     „Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      1, 2, 3 (Woof, woof, woof!)

                                      4, 5 ,6 (Woof, woof, woof!)

                                      7, 8 , 9 (Woof, woof, woof)

                                      10 ! Let’s go! lets’s go!

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki).

- Poznajemy słowa: leaves ( liście), garden ( ogród), grass (trawa).

- Nazywamy warzywa: carrots ( marchewki), tomatoes ( pomidory),  potatoes

 ( ziemniaki), onions (cebulki)

- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:

animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)

- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)

- Rozumiemy zdania o pogodzie: It’s sunny (Jest słonecznie),

It’s windy (Jest wietrznie), It’s cloudy (Jest pochmurno),  It’s rainy

(Jest deszczowo)

- Nazywamy części twarzy i ciała: head (głowa),hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazuje swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy  piosenkę „My hands, my hands”:

                               „My hands, my hands!  My head, my head!

                                My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy kolory: orange ( pomarańczowy), pink ( różowy), purple (fioletowy) i szukamy ich na swoim ubraniu i po sali.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KRASNALE

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Nazywamy  części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)

arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch),  legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:  

                             „My hands, my hands!  My head, my head!

                                 My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.

- Nazywamy  warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),

onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.

- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka: animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie).

- Rozumiemy znaczenie zdań:

Animals are looking for food. (Zwierzęta szukają pożywienia)

Birds are looking for food. ( Ptaki szukają pożywienia)

- Rozmawiamy o przygotowaniach ludzi do zimy; poznajemy slówka:

people (ludzie), warm clothes (ciepłe ubrania), healthy food (zdrowe jedzenie), central heating (centralne ogrzewanie)

 

 

 

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SMERFY

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Nazywamy  części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)

arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch),  legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:  

                             „My hands, my hands!  My head, my head!

                                 My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.

- Nazywamy  warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),

onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.

- Nazywamy siebie; poznajemy słowa: people  (ludzie), friends ( przyjaciele), girls ( dziewczyny), boys (chłopcy)

- Poznajemy zmysły: hear  - słyszeć, see - widzieć, touch - dotykać,

smell  - wąchać taste - smakować. Mówimy  o swoich zmysłach.

 

- Śpiewamy piosenkę „I’ve got 5 senses”:

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I hear with my ears. I see with my eyes. I smell with my nose.

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I touch with my hands. I taste with my mouth. Just like you.

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZAJĄCE

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Nazywamy  części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)

arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch),  legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:  

                             „My hands, my hands!  My head, my head!

                                 My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.

- Nazywamy  warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),

onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.

- Nazywamy siebie; poznajemy słowa: people  (ludzie), friends ( przyjaciele), girls ( dziewczyny), boys (chłopcy)

- Poznajemy zmysły: hear  - słyszeć, see - widzieć, touch - dotykać,

smell  - wąchać taste - smakować. Mówimy  o swoich zmysłach.

 

- Śpiewamy piosenkę „I’ve got 5 senses”:

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I hear with my ears. I see with my eyes. I smell with my nose.

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I touch with my hands. I taste with my mouth. Just like you.

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZUCHY

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Nazywamy  części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)

arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch),  legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:  

                             „My hands, my hands!  My head, my head!

                                 My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.

- Nazywamy  warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),

onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.

- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:

animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)

- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)

- Poznajemy zmysły: hear  - słyszeć, see - widzieć, touch - dotykać,

smell  - wąchać taste - smakować. Mówimy  o swoich zmysłach.

 

- Śpiewamy piosenkę „I’ve got 5 senses”:

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I hear with my ears. I see with my eyes. I smell with my nose.

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I touch with my hands. I taste with my mouth. Just like you.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: STARSZAKI

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Nazywamy  części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)

arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch),  legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:  

                             „My hands, my hands!  My head, my head!

                                 My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.

- Nazywamy  warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),

onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.

- Nazywamy siebie; poznajemy słowa: people  (ludzie), friends ( przyjaciele), girls ( dziewczyny), boys (chłopcy)

- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:

animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)

- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)

- Poznajemy zmysły: hear  - słyszeć, see - widzieć, touch - dotykać,

smell  - wąchać taste - smakować. Mówimy  o swoich zmysłach.

- Śpiewamy piosenkę „I’ve got 5 senses”:

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I hear with my ears. I see with my eyes. I smell with my nose.

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I touch with my hands. I taste with my mouth. Just like you.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SKRZATY

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Nazywamy  części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)

arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch),  legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:  

                             „My hands, my hands!  My head, my head!

                                 My feet, my feet ! My body, my body!”

- Poznajemy słówka: leaves (liście), mushrooms (grzyby), grass (trawa),

garden (ogród), forest (las)

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.

- Nazywamy  warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),

onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.

- Nazywamy siebie; poznajemy słowa: people  (ludzie), friends ( przyjaciele), girls ( dziewczyny), boys (chłopcy)

- Poznajemy zmysły: hear  - słyszeć, see - widzieć, touch - dotykać,

smell  - wąchać taste - smakować. Mówimy  o swoich zmysłach.

- Śpiewamy piosenkę „I’ve got 5 senses”:

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I hear with my ears. I see with my eyes. I smell with my nose.

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I touch with my hands. I taste with my mouth. Just like you.

 

 

FILMIK:

o przyjaciołach z bajek Disney’a:

Angielski dla dzieci - Magic English ( friends) - Bing video

LINKI Z PIOSENKAMI:

Cyfry: 1 - 10

TuTiTu Przedszkole | Policz do 10 | Nauka liczb po angielsku | 123 Plac Zabaw - Bing video

 

Kolory:

kolory po Angielsku English dla dzieci - YouTube

 

Części twarzy i ciała:

Bugs Team 1 - Colin's cards - Unit 3 - Bing video