UWAGA !! KONKURS !!
Dnia 23.06. (czwartek), w naszym przedszkolu, odbędzie się konkurs
z języka angielskiego czyli „Festiwal piosenki dziecięcej po angielsku”.
W konkursie biorą udział wszystkie grupy.
Każdy oddział śpiewa wyznaczoną piosenkę, której uczyło się na zajęciach.
Festiwal zaplanowany jest na godzinę 8.30 w budynku na ulicy Mastalerza.
Grupa „Skrzaty” przybywa do budynku przedszkola na konkurs.
W budynku na ulicy Łęgi konkurs odbędzie się o godzinie 10.30.
Każdy oddział otrzyma dyplom uczestnictwa a za trzy pierwsze miejsca każda grupa otrzyma nagrodę rzeczową w postaci książki w języku angielskim.
Organizatorami konkursu jest Pani Anna Stankiewicz i Pani Kinga Dobrzańska.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: KURCZAKI
Co robimy na zajęciach w maju:
- Nazywamy nasz kraj Polskę, siebie i Europę po angielsku.
- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka”.
- Zapoznajemy się z miejscem pracy naszych rodziców. Poznajemy po angielsku
takie słowa jak: jak „biuro / urząd”, „fabryka” i „sklep”.
- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.
- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….
- Śpiewamy piosenkę o jedzeniu „I like chicken, I like bread”:
„ I like chicken. I like bread.
I like cheese and I like eggs.
I like chicken. I like bread.
I like cheese and I like eggs.
Chicken, bread, cheese, eggs. „
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: MUCHOMORKI
Co robimy na zajęciach w maju:
- Nazywamy nasz kraj Polskę, siebie i Europę po angielsku.
- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka”.
- Zapoznajemy się z miejscem pracy naszych rodziców. Poznajemy po angielsku
takie słowa jak: jak „biuro / urząd”, „fabryka” i „sklep”.
- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.
- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….
- Śpiewamy piosenkę o jedzeniu „I like chicken, I like bread”:
„ I like chicken. I like bread.
I like cheese and I like eggs.
I like chicken. I like bread.
I like cheese and I like eggs.
Chicken, bread, cheese, eggs. „
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: PSZCZOŁY
Co robimy na zajęciach w maju:
- Nazywamy nasz kraj Polskę, siebie i Europę po angielsku.
- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka”.
- Zapoznajemy się z miejscem pracy naszych rodziców. Poznajemy po angielsku
takie słowa jak: jak „biuro / urząd”, „fabryka” i „sklep”.
- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.
- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….
- Śpiewamy piosenkę o jedzeniu „I like chicken, I like bread”:
„ I like chicken. I like bread.
I like cheese and I like eggs.
I like chicken. I like bread.
I like cheese and I like eggs.
Chicken, bread, cheese, eggs. „
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: BIEDRONKI
Co robimy na zajęciach w maju:
- Nazywamy nasz kraj Polskę, siebie i Europę po angielsku.
- Zapoznajemy się ze słowem „kraje”.
- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka”.
- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.
- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….
- Śpiewamy piosenkę o jedzeniu „I like chicken, I like bread”:
„ I like chicken. I like bread.
I like cheese and I like eggs.
I like chicken. I like bread.
I like cheese and I like eggs.
Chicken, bread, cheese, eggs. „
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: KRASNALE
Co robimy na zajęciach w maju:
- Nazywamy nasz kraj Polskę, siebie i Europę po angielsku.
- Zapoznajemy się ze słowem „kraje”.
- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka” i jak są „motyle”.
- Zapoznajemy się z miejscem pracy naszych rodziców. Poznajemy po angielsku
takie słowa jak: jak „biuro / urząd”, „fabryka” i „sklep”, „szkoła”, „szpital”.
- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: pizza, frytki, lody, i sok.
- Śpiewamy piosenkę o jedzeniu „I like chicken and I like eggs”:
„ I like chicken and I like eggs.
Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
I like apples and I like milk.
Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
Do you like chicken ? Do you like eggs ?
Do you like apples and milk
I don’t like chicken. I don’t like eggs. I don’t like apples or milk.
I like pears and I like cheese. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
I like brea and I like cake. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
Mmm, delicious ! Mmm, delicious ! Mmm, delicious ! „
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: SMERFY
Co robimy na zajęciach w maju:
- Nazywamy nasz kraj Polskę, siebie i Europę po angielsku.
- Zapoznajemy się ze słowem „kraje”.
- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka” i jak są „motyle”.
- Zapoznajemy się z miejscem pracy naszych rodziców. Poznajemy po angielsku
takie słowa jak: jak „biuro / urząd”, „fabryka” i „sklep”, „szkoła”, „szpital”.
- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: pizza, frytki, lody, i sok.
- Śpiewamy piosenkę o jedzeniu „I like chicken and I like eggs”:
„ I like chicken and I like eggs.
Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
I like apples and I like milk.
Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
Do you like chicken ? Do you like eggs ?
Do you like apples and milk
I don’t like chicken. I don’t like eggs. I don’t like apples or milk.
I like pears and I like cheese. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
I like brea and I like cake. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
Mmm, delicious ! Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: ZAJĄCE
Co robimy na zajęciach w maju:
- Nazywamy nasz kraj Polskę, siebie i polską flagę po angielsku.
- Nazywamy po angielsku „Europę” i „kraje”.
- Dowiadujemy się jak mówi się „podróżować” i jak jest „samolot” po angielsku.
- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka” i jak są „motyle”.
- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: pizza, frytki, lody, i sok.
- Śpiewamy piosenkę o jedzeniu „I like chicken and I like eggs”:
„ I like chicken and I like eggs.
Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
I like apples and I like milk.
Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
Do you like chicken ? Do you like eggs ?
Do you like apples and milk
I don’t like chicken. I don’t like eggs. I don’t like apples or milk.
I like pears and I like cheese. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
I like brea and I like cake. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
Mmm, delicious ! Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: ZUCHY
Co robimy na zajęciach w maju:
- Nazywamy nasz kraj Polskę, siebie i Europę po angielsku.
- Zapoznajemy się ze słowem „kraje”.
- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka” i jak są „motyle”.
- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „dziecko”, „dzieci”, „przyjęcie / zabawa”.
- Utrwalamy jak po angielsku są „balony” i „prezenty”.
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: pizza, frytki, lody, i sok.
- Śpiewamy piosenkę o jedzeniu „I like chicken and I like eggs”:
„ I like chicken and I like eggs.
Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
I like apples and I like milk.
Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
Do you like chicken ? Do you like eggs ?
Do you like apples and milk
I don’t like chicken. I don’t like eggs. I don’t like apples or milk.
I like pears and I like cheese. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
I like brea and I like cake. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
Mmm, delicious ! Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: STARSZAKI
Co robimy na zajęciach w maju:
- Nazywamy nasz kraj Polskę, siebie i polską flagę po angielsku.
- Nazywamy po angielsku „Europę” i „kraje” i „mapę”.
- Dowiadujemy się jak mówi się „podróżować” i jak jest „samolot” po angielsku.
- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka” i jak są „motyle”.
- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: pizza, frytki, lody, i sok.
- Śpiewamy piosenkę o jedzeniu „I like chicken and I like eggs”:
„ I like chicken and I like eggs.
Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
I like apples and I like milk.
Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
Do you like chicken ? Do you like eggs ?
Do you like apples and milk
I don’t like chicken. I don’t like eggs. I don’t like apples or milk.
I like pears and I like cheese. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
I like brea and I like cake. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
Mmm, delicious ! Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: SKRZATY
Co robimy na zajęciach w maju:
- Nazywamy nasz kraj Polskę, siebie i Europę po angielsku.
- Zapoznajemy się ze słowem „kraje”.
- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka” i jak są „motyle”.
- Zapoznajemy się z miejscem pracy naszych rodziców. Poznajemy po angielsku
takie słowa jak: jak „biuro / urząd”, „fabryka” i „sklep”, „szkoła”, „szpital”.
- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.
- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: pizza, frytki, lody, i sok.
- Śpiewamy piosenkę o jedzeniu „I like chicken and I like eggs”:
„ I like chicken and I like eggs.
Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
I like apples and I like milk.
Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
Do you like chicken ? Do you like eggs ?
Do you like apples and milk
I don’t like chicken. I don’t like eggs. I don’t like apples or milk.
I like pears and I like cheese. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
I like brea and I like cake. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
Mmm, delicious ! Mmm, delicious ! Mmm, delicious !
LINKI:
Piosenki o Polsce:
Niezwykłe Lekcje Rytmiki - Jestem Polakiem - YouTube
MUZOLAKI - Mój kraj jest NAJ | Piosenka o Polsce | Piosenki dla dzieci - YouTube
Piosenki o rodzinie:
Family Members Song - Bing video
Piosenka o wiośnie:
Słownictwo o jedzeniu:
English for kids: Food and drink - YouTube
Nadchodzi Wielkanoc ! Wiemy, że po angielsku to "Easter". Nazywamy również po angielsku "zajączka wielkanocnego", "koszyk wielkanocny" i "pisanki", które będziemy w domu malować na Święta. Śpiewamy piosenkę "Easter Rabbit". Znamy ją na pamięć.
Na zdjęciach to my - Starszaki, Skrzaty, Krasnale i Pszczółki.
Niech Zajączek wielkanocny przyniesie wszystkim coś dobrego, coś słodkiego i ... coś wymarzonego.
Happy Easter !!
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: KURCZAKI
Co robimy na zajęciach w kwietniu:
- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.
- Nazywamy zajączka wielkanocnego i pisanki po angielsku.
- Słuchamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:
Easter Rabbit, Easter Rabbit.
Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.
Bring us eggs for Easter.
Bring us eggs for Easter.
Never stop. Never stop.
- Poznajemy zwierzęta domowe takie jak: pies, kot i chomik.
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.
- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….
- Śpiewamy piosenkę o jedzeniu „I like chicken, I like bread”.
- Rozmawiamy o naszej miejscowości. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „miasto” i jak są „sklepy”.
- Rozmawiamy o dbaniu o Ziemię. Wiemy, jak po angielsku nazywa się planeta, na której mieszkamy.
- Utrwalamy jak po angielsku są kwiaty i drzewa.
- Powtarzamy, jak po angielsku jest „woda”, która jest tak ważna dla wszystkich istot żyjących na Ziemi. J
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: MUCHOMORKI
Co robimy na zajęciach w kwietniu:
- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.
- Nazywamy zajączka wielkanocnego i pisanki po angielsku.
- Słuchamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:
Easter Rabbit, Easter Rabbit.
Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.
Bring us eggs for Easter.
Bring us eggs for Easter.
Never stop. Never stop.
- Poznajemy zwierzęta domowe takie jak: pies, kot i chomik.
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.
- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….
- Śpiewamy piosenkę o jedzeniu „I like chicken, I like bread”.
- Rozmawiamy o naszej miejscowości. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „miasto” i jak są „sklepy”.
- Rozmawiamy o dbaniu o Ziemię. Wiemy, jak po angielsku nazywa się planeta, na której mieszkamy.
- Utrwalamy jak po angielsku są kwiaty i drzewa.
- Powtarzamy, jak po angielsku jest „woda”, która jest tak ważna dla wszystkich istot żyjących na Ziemi. J
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: PSZCZOŁY
Co robimy na zajęciach w kwietniu:
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „teatr”, „aktor” i „aktorka”.
- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.
- Nazywamy zajączka wielkanocnego i pisanki po angielsku.
- Słuchamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:
Easter Rabbit, Easter Rabbit.
Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.
Bring us eggs for Easter.
Bring us eggs for Easter.
Never stop. Never stop.
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.
- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….
- Śpiewamy piosenkę o jedzeniu „I like chicken, I like bread”.
- Rozmawiamy o dbaniu o Ziemię. Wiemy, jak po angielsku nazywa się planeta, na której mieszkamy.
- Utrwalamy jak po angielsku są kwiaty i drzewa.
- Powtarzamy, jak po angielsku jest „woda”, która jest tak ważna dla wszystkich istot żyjących na Ziemi. J
- Rozmawiamy o naszej miejscowości. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „miasto” i jak są „sklepy”.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: BIEDRONKI
Co robimy na zajęciach w kwietniu:
- Poznajemy zwierzęta domowe takie jak: pies, kot i chomik.
- Poznajemy następujące zwierzęta hodowlane: kura, krowa, świnka i koń.
- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.
- Nazywamy zajączka wielkanocnego i pisanki po angielsku.
- Słuchamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:
Easter Rabbit, Easter Rabbit.
Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.
Bring us eggs for Easter.
Bring us eggs for Easter.
Never stop. Never stop.
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.
- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….
- Śpiewamy piosenkę o jedzeniu „I like chicken, I like bread”.
- Rozmawiamy o dbaniu o Ziemię. Wiemy, jak po angielsku nazywa się planeta, na której mieszkamy.
- Utrwalamy jak po angielsku jest przyroda i jak są ludzie.
- Powtarzamy, jak po angielsku jest „woda”, która jest tak ważna dla wszystkich istot żyjących na Ziemi. J
- Zapoznajemy się z nazwami znanych na całym świecie bajek Disney’a:
„Cinderella” - Kopciuszek,
„Beauty and the Beast” - Piękna i Bestia,
„Winnie - the - Pooh” - Kubuś Puchatek
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: KRASNALE
Co robimy na zajęciach w kwietniu:
- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.
- Nazywamy zajączka wielkanocnego, pisanki, koszyk wielkanocny i bazie
po angielsku.
- Śpiewamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:
Easter Rabbit, Easter Rabbit.
Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.
Bring us eggs for Easter.
Bring us eggs for Easter.
Never stop. Never stop.
- Poznajemy zwierzęta domowe takie jak: pies, kot i chomik, świnka morska, mysz.
- Śpiewamy piosenkę „ This is my dog, he’s black and white”.
- Kolorujemy poznane zwierzęta domowe i gospodarskie.
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka, ciasto, mleko.
- Rozumiemy zdania: „I like ….” - Lubię …. , „I don’t like ….” - Nie lubię ….
- Śpiewa piosenkę o jedzeniu „ I like chicken and I like eggs.”
- Nazywamy przyrodę i naszą planeta Ziemię po angielsku.
- Poznajemy słowo „śmieci”.
- Utrwalamy jak po angielsku są ludzie, kwiaty, drzewa i woda.
- Rozmawiamy o naszej miejscowości. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „miasto” takie jak Grudziądz , duże miasto i jak są „sklepy”.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: SMERFY
Co robimy na zajęciach w kwietniu:
- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.
- Nazywamy zajączka wielkanocnego, pisanki, koszyk wielkanocny i bazie
po angielsku.
- Śpiewamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:
Easter Rabbit, Easter Rabbit.
Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.
Bring us eggs for Easter.
Bring us eggs for Easter.
Never stop. Never stop.
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka, ciasto, mleko.
- Rozumiemy zdania: „I like ….” - Lubię …. , „I don’t like ….” - Nie lubię ….
- Śpiewa piosenkę o jedzeniu „ I like chicken and I like eggs.”
- Dowiadujemy się, jak po angielsku jest „dobry” i „zły”.
- Utrwalamy jak po angielsku są „ludzie”.
- Znamy podstawowe formy grzecznościowe po angielsku. Potrafimy
przywitać się , podziękować i przeprosić.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: ZAJĄCE
Co robimy na zajęciach w kwietniu:
- Poznajemy zwierzęta domowe takie jak: pies, kot, chomik, świnka morska
i mysz.
- Poznajemy następujące zwierzęta hodowlane: kura, krowa, świnka i koń.
- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.
- Nazywamy zajączka wielkanocnego i pisanki po angielsku.
- Słuchamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:
Easter Rabbit, Easter Rabbit.
Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.
Bring us eggs for Easter.
Bring us eggs for Easter.
Never stop. Never stop.
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka, ciasto, mleko.
- Rozumiemy zdania: „I like ….” - Lubię …. , „I don’t like ….” - Nie lubię ….
- Śpiewa piosenkę o jedzeniu „ I like chicken and I like eggs.”
- Nazywamy przyrodę i naszą planeta Ziemię po angielsku.
- Utrwalamy jak po angielsku są ludzie, kwiaty, drzewa i woda.
- Poznajemy słowo „śmieci”.
- Rozmawiamy o książkach. Dowiadujemy się jak jest po angielsku
„ksiażka”, jak są „książki”, jak mówi się „czytać” i jak jest … „regał na
książki”. J
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: ZUCHY
Co robimy na zajęciach w kwietniu:
- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.
- Nazywamy zajączka wielkanocnego i pisanki po angielsku.
- Słuchamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:
Easter Rabbit, Easter Rabbit.
Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.
Bring us eggs for Easter.
Bring us eggs for Easter.
Never stop. Never stop.
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „dom” i „ognisko domowe”.
- Poznajemy zwierzęta domowe takie jak: pies, kot, chomik, świnka morska i mysz.
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka, ciasto, mleko.
- Rozumiemy zdania: „I like ….” - Lubię …. , „I don’t like ….” - Nie lubię ….
- Śpiewa piosenkę o jedzeniu „ I like chicken and I like eggs.”
- Nazywamy przyrodę i naszą planeta Ziemię po angielsku.
- Utrwalamy jak po angielsku są ludzie, kwiaty, drzewa i woda.
- Poznajemy słowo „śmieci”.
- Nazywamy po angielsku swój kraj i język ojczysty.
- Wiemy, jak po angielsku jest Polak, Polka, polska flaga i „mapa“.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: STARSZAKI
Co robimy na zajęciach w kwietniu:
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „dom” i „ognisko domowe”.
- Poznajemy zwierzęta domowe takie jak: pies, kot, chomik, świnka morska i mysz.
- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.
- Nazywamy zajączka wielkanocnego i pisanki po angielsku.
- Słuchamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:
Easter Rabbit, Easter Rabbit.
Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.
Bring us eggs for Easter.
Bring us eggs for Easter.
Never stop. Never stop.
- Nazywamy przyrodę i naszą planeta Ziemię po angielsku.
- Utrwalamy jak po angielsku są ludzie, kwiaty, drzewa i woda.
- Poznajemy słowo „śmieci”.
- Rozmawiamy o książkach. Dowiadujemy się jak jest po angielsku
„ksiażka”, jak są „książki”, jak mówi się „czytać” i jak jest … „regał na
książki”. J
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: SKRZATY
Co robimy na zajęciach w kwietniu:
- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.
- Nazywamy zajączka wielkanocnego, pisanki, koszyk wielkanocny i bazie
po angielsku.
- Śpiewamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:
Easter Rabbit, Easter Rabbit.
Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.
Bring us eggs for Easter.
Bring us eggs for Easter.
Never stop. Never stop.
- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka, ciasto, mleko.
- Rozumiemy zdania: „I like ….” - Lubię …. , „I don’t like ….” - Nie lubię ….
- Śpiewa piosenkę o jedzeniu „ I like chicken and I like eggs.”
- Dowiadujemy się, jak po angielsku jest „dobry” i „zły”.
- Utrwalamy jak po angielsku są „ludzie”.
- Znamy podstawowe formy grzecznościowe po angielsku. Potrafimy
przywitać się , podziękować i przeprosić.
LINKI:
piosenki o Wielkanocy:
Easter Bunny Song | Kids Song | Lyrics | Nursery Rhyme | Easter Song | Dance - Bing video
Easter Song for Kids - Easter Special | Nursery Rhymes for Children | Kids Academy - Bing video
Piosenka o wiośnie:
Spring Song for Kids - Spring is HERE by ELF Learning - ELF Kids Videos - Bing video
Piosenki o zwierzętach:
Old MacDonald Had a Farm | Flickbox Nursery Rhymes | Children Songs with Lyrics - Bing video
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: KURCZAKI
Co robimy na zajęciach w marcu:
- Utrwalamy poznane kolory.
- Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spodnie, buty.
- Przypominamy sobie jak po angielsku mówi się „słońce”.
- Dowiadujemy się, jak po angielsku są „kwiaty” i „deszcz”.
- Rozmawiamy o dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka z warzyw i owoce.
- Utrwalamy poznane na jesieni owoce i warzywa.
- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty” i „drzewa”.
- Poznajemy zwierzęta gospodarcze takie jak: pies, krowa, świnka i koń.
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „teatr”, „aktor” i „aktorka”.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: MUCHOMORKI
Co robimy na zajęciach w marcu:
- Utrwalamy poznane kolory.
- Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spodnie, buty.
- Przypominamy sobie jak po angielsku mówi się „słońce”.
- Rozmawiamy o dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka z warzyw i owoce.
- Utrwalamy poznane na jesieni owoce i warzywa.
- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty” i „drzewa”.
- Poznajemy zwierzęta gospodarcze takie jak: pies, krowa, świnka i koń.
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „teatr”, „aktor” i „aktorka”.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: PSZCZOŁY
Co robimy na zajęciach w marcu:
- Utrwalamy poznane kolory.
- Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spodnie, buty.
- Przypominamy sobie jak po angielsku mówi się „słońce”.
- Rozmawiamy o dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka z warzyw i owoce.
- Utrwalamy poznane na jesieni owoce i warzywa.
- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty” i „drzewa”.
- Poznajemy zwierzęta gospodarcze takie jak: pies, krowa, świnka i koń.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: BIEDRONKI
Co robimy na zajęciach w marcu:
- Utrwalamy poznane kolory.
- Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spodnie, buty.
- Rozmawiamy o dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka z warzyw i owoce.
- Nazywamy po angielsku takie wynalazki jak: „telefon”, „telefon komórkowy”, „komputer”, „laptop”.
- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty” i „drzewa”.
- Przypominamy sobie z piosenki „We are happy” jak mówi się po angielsku „morze” i „rozgwiazdy”.
- Dowiadujemy się jak jest po angielsku „konika morski”.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: KRASNALE
Co robimy na zajęciach w marcu:
- Liczymy po angielsku do 20.
- Powtarzamy części ciała. Nazywamy po angielsku „szyję” i „plecy”.
- Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spódnica, sukienka, sweter, spodnie, buty.
- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Przypominamy sobie jak po angielsku mówi się „słońce” i „słonecznie”.
- Dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się „ciepło”.
- Rozmawiamy o dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka, owoce i warzywa.
- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty”, „drzewa” i „pąki”.
- Poznajemy zwierzęta gospodarcze takie jak: pies, krowa, świnka i koń.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: SMERFY
Co robimy na zajęciach w marcu:
- Liczymy po angielsku do 20.
- Powtarzamy części ciała. Nazywamy po angielsku „szyję” i „plecy”.
- Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spódnica, sukienka, sweter, spodnie, buty.
- Jesteśmy małymi odkrywcami. Świat nas bardzo ciekawi, więc dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się na „lupę”, „lornetkę”, „latarkę” i … „skrzynię skarbów”. J
- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Przypominamy sobie jak po angielsku mówi się „słońce” i „słonecznie”.
- Dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się „ciepło”.
- Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty”, „drzewa” i „pąki”.
- Rozmawiamy o wielkiej wprawie. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „statek”, „samolot”, „mapa”, „plecak” i „śpiwór”.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: ZAJĄCE
Co robimy na zajęciach w marcu:
- Liczymy po angielsku do 20.
- Powtarzamy części ciała. Nazywamy po angielsku „szyję” i „plecy”.
- Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spódnica, sukienka, sweter, spodnie, buty.
- Rozmawiamy o dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka, owoce i warzywa.
- Utrwalamy poznane na jesieni owoce i warzywa.
- Nazywamy po angielsku takie wynalazki jak: „telefon”, „telefon komórkowy”, „komputer”, „laptop”, „Internet”.
- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Przypominamy sobie jak po angielsku mówi się „słońce” i „słonecznie”.
- Dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się „ciepło”.
- Przypominamy sobie z piosenki „We are happy” jak mówi się po angielsku „morze” i „rozgwiazdy”.
- Ciekawią nas morskie przygody, więc dowiadujemy się jak jest po angielsku „statek”; jak są „ryby” i jak jest „konika morski”.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: ZUCHY
Co robimy na zajęciach w marcu:
- Liczymy po angielsku do 20.
- Powtarzamy części ciała. Nazywamy po angielsku „szyję” i „plecy”.
- Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spódnica, sukienka, sweter, spodnie, buty.
- Zapoznajemy się z nazwami znanych na całym świecie bajek Disney’a: „Cinderella” - Kopciuszek,
„Beauty and the Beast” - Piękna i Bestia,
„Winnie - the - Pooh” - Kubuś Puchatek
- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Przypominamy sobie jak po angielsku mówi się „słońce” i „słonecznie”.
- Dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się „ciepło”.
- Dyskutujemy dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka, owoce i warzywa.
- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty”, „drzewa” i „pąki”.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: STARSZAKI
Co robimy na zajęciach w marcu:
- Liczymy po angielsku do 20.
- Powtarzamy części ciała. Nazywamy po angielsku „szyję” i „plecy”.
- Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spódnica, sukienka, sweter, spodnie, buty.
- Dyskutujemy dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka, owoce i warzywa.
- Nazywamy po angielsku takie wynalazki jak: „telefon”, „telefon komórkowy”, „komputer”, „laptop”, „Internet”.
- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Przypominamy sobie jak po angielsku mówi się „słońce” i „słonecznie”.
- Dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się „ciepło”.
- Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty” i „drzewa”.
- Przypominamy sobie z piosenki „We are happy” jak mówi się po angielsku „morze” i „rozgwiazdy”.
- Ciekawią nas morskie podróże i opowieści, więc dowiadujemy się jak jest po angielsku „statek”; jak są „ryby” i jak jest „konika morski”.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: SKRZATY
Co robimy na zajęciach w marcu:
- Liczymy po angielsku do 20.
- Powtarzamy części ciała. Nazywamy po angielsku „szyję” i „plecy”.
- Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spódnica, sukienka, sweter, spodnie, buty.
- Jesteśmy małymi odkrywcami. Świat nas bardzo ciekawi, więc dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się na „lupę”, „lornetkę”, „latarkę” i … „skrzynię skarbów”. J
- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Przypominamy sobie jak po angielsku mówi się „słońce” i „słonecznie”.
- Dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się „ciepło”.
- Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty”, „drzewa” i „pąki”.
- Rozmawiamy o wielkiej wprawie i naszych podróżach.
- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „statek”, „samolot”, „mapa”, „plecak”, „śpiwór”, „namiot” i „telefon komórkowy”.
- Przypominamy sobie jak po angielsku jest „jedzenie”.
LINKI:
Piosenka „Spring is here” ( Wiosna jest tutaj)
Spring is HERE! - A Spring and 4 Senses Song by ELF Learning - YouTube
Zwierzęta gospodarskie:
FARM ANIMALS (zwierzęta na wsi po angielsku) - Bing video
Piosenka „Old Macdonald had a farm”:
Old MacDonald Had A Farm | Nursery Rhymes | Kids Songs & Children Rhyme - Bing video
Trwa karnawał! Poznaliśmy kilka podstawowych słówek związanych z balem karnawałowym. Wiemy, jak po angielsku jest "bal", "maska karnawałowa" i "balony". Znamy po angielsku czynność "tanczyć". Potrafimy ... dance !
To my Starszaki i Biedronki przed dzisiejszym balem. Tańczymy i śpiewamy piosenki po angielsku.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: KURCZAKI
Co robimy na zajęciach w lutym:
- Liczymy po angielsku do 10.
- Utrwalamy poznane kolory.
- Powtarzamy części ciała. Uczymy się kolejnego słowa: „legs” - nogi.
- Poznajemy następujące zwierzęta egzotyczne: elephant - słoń, lion - lew, zebra - zebra, giraffe - żyrafa.
- Zapoznajemy się z nazwami znanych na całym świecie bajek Disney’a:
„Cinderella” - Kopciuszek,
„Beauty and the Beast” - Piękna i Bestia,
„Winnie - the - Pooh” - Kubuś Puchatek
- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak jest po angielsku „lód”, „iglo” i „niedźwiedź polarny”.
- Poznajemy słówka związane z kosmosem. Dowiadujemy się jak mówi się po angielsku na „niebo”, „gwiazdy” i „słońce”.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: MUCHOMORKI
Co robimy na zajęciach w lutym:
- Liczymy po angielsku do 10.
- Utrwalamy poznane kolory.
- Powtarzamy części ciała. Uczymy się kolejnego słowa: „legs” - nogi.
- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak jest po angielsku „lód”, „iglo” i „niedźwiedź polarny”.
- Poznajemy następujące zwierzęta egzotyczne: elephant - słoń, lion - lew, zebra - zebra, giraffe - żyrafa.
- Poznajemy słówka związane z kosmosem. Dowiadujemy się jak mówi się po angielsku na „niebo”, „gwiazdy” i „słońce”.
- Zapoznajemy się z nazwami znanych na całym świecie bajek Disney’a: „Cinderella” - Kopciuszek,
„Beauty and the Beast” - Piękna i Bestia,
„Winnie - the - Pooh” - Kubuś Puchatek
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: PSZCZOŁY
Co robimy na zajęciach w lutym:
- Liczymy po angielsku do 10.
- Utrwalamy poznane kolory.
- Powtarzamy części ciała. Uczymy się kolejnego słowa: „legs” - nogi.
- Poznajemy następujące zwierzęta egzotyczne: elephant - słoń, lion - lew, zebra - zebra, giraffe - żyrafa.
- Poznajemy słówka związane z kosmosem. Dowiadujemy się jak mówi się po angielsku na „niebo”, „gwiazdy” i „słońce”.
- Zapoznajemy się z nazwami znanych na całym świecie bajek Disney’a: „Cinderella” - Kopciuszek,
„Beauty and the Beast” - Piękna i Bestia,
„Winnie - the - Pooh” - Kubuś Puchatek
- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak jest po angielsku „lód”.
- Uczymy się słów związanych z nadchodząca powoli wiosną : „słońce”, „kwiaty” J
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: BIEDRONKI
Co robimy na zajęciach w lutym:
- Liczymy po angielsku do 10.
- Utrwalamy poznane kolory.
- Powtarzamy części ciała. Uczymy się kolejnego słowa: „legs” - nogi.
- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak jest po angielsku „lód”, „iglo” i „niedźwiedź polarny”.
- Rozmawiamy o balu karnawałowym. Zapoznajemy się ze słowem „karnawał”.
- Uczymy się po angielsku słowa: „bal”, „maska karnawałowa”, „balony”.
- Wiemy jak mówi się po angielsku „tańczyć”.
- Rozmawiamy o naszej głównej polskiej rzece. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „woda”, „rzeka” i „Rzeka Wisła” J
- Utrwalamy słowo „teatr”. Uczymy się słowa „kino”, „galeria” i „muzeum”.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: KRASNALE
Co robimy na zajęciach w lutym:
- Liczymy po angielsku do 20.
- Utrwalamy poznane zabawki.
- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak jest po angielsku „lód”, „iglo” i „niedźwiedź polarny”.
- Poznajemy następujące zwierzęta egzotyczne: elephant - słoń, lion - lew, zebra - zebra, giraffe - żyrafa.
- Uczymy się słów związanych z kosmosem. Dowiadujemy się jak mówi się po angielsku na „niebo”, „gwiazdy”, „słońce”, „Ziemię” i „księżyc”.
- Zapoznajemy się z nazwami znanych na całym świecie bajek Disney’a:
„Cinderella” - Kopciuszek,
„Beauty and the Beast” - Piękna i Bestia,
„Winnie - the - Pooh” - Kubuś Puchatek
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: SMERFY
Co robimy na zajęciach w lutym:
- Liczymy po angielsku do 20.
- Utrwalamy poznane zabawki.
- Rozmawiamy o balu karnawałowym. Zapoznajemy się ze słowem „karnawał”.
- Uczymy się po angielsku słowa: „bal”, „maska karnawałowa”, „balony”.
- Wiemy jak mówi się po angielsku „tańczyć”.
- Poznajemy następujące sportowe aktywności: „biegać”, „skakać”, „pływać”
i „jeździć na nartach”.
- Utrwalamy poznane owoce i warzywa.
- Rozmawiamy o siłach przyrody. Uczymy się po angielsku słowa: „burza”,
„powódź”, „huragan” i „trzęsienie ziemi”.
- Nazywamy po angielsku cztery żywioły: żywioł ognia, żywioł powietrza,
żywioł ziemi i żywioł wody J
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: ZAJĄCE
Co robimy na zajęciach w lutym:
- Liczymy po angielsku do 20.
- Utrwalamy poznane zabawki.
- Rozmawiamy o balu karnawałowym. Zapoznajemy się ze słowem „karnawał”.
- Uczymy się po angielsku słowa: „bal”, „maska karnawałowa”, „balony”.
- Wiemy jak mówi się po angielsku „tańczyć”.
- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak jest po angielsku „lód”, „iglo” i „niedźwiedź polarny”.
- Rozmawiamy o naszej głównej polskiej rzece. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „woda”, „rzeka” i „Rzeka Wisła” J
- Poznajemy obiekty związane ze sztuką. Nazywamy po angielsku „teatr”, „kino”, „galerię” i „muzeum”.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: ZUCHY
Co robimy na zajęciach w lutym:
- Liczymy po angielsku do 20.
- Utrwalamy poznane zabawki.
- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak jest po angielsku „lód”, „iglo” i „niedźwiedź polarny”.
- Rozmawiamy o balu karnawałowym. Zapoznajemy się ze słowem „karnawał”.
- Uczymy się po angielsku słowa: „bal”, „maska karnawałowa”, „balony”.
- Wiemy jak mówi się po angielsku „tańczyć”.
- Poznajemy następujące zwierzęta egzotyczne: elephant - słoń, lion - lew, zebra - zebra, giraffe - żyrafa.
- Uczymy się słów związanych z kosmosem. Dowiadujemy się jak mówi się po angielsku na „niebo”, „gwiazdy”, „słońce”, „Ziemię” i „księżyc”.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: STARSZAKI
Co robimy na zajęciach w lutym:
- Liczymy po angielsku do 20.
- Utrwalamy poznane zabawki.
- Rozmawiamy o balu karnawałowym. Zapoznajemy się ze słowem „karnawał”.
- Uczymy się po angielsku słowa: „bal”, „maska karnawałowa”, „balony”.
- Wiemy jak mówi się po angielsku „tańczyć”.
- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak jest po angielsku „lód”, „iglo” i „niedźwiedź polarny”.
- Rozmawiamy o naszej głównej polskiej rzece. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „woda”, „rzeka” i „Rzeka Wisła” J
- Poznajemy obiekty związane ze sztuką. Nazywamy po angielsku „teatr”, „kino”, „galerię” i „muzeum”.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: SKRZATY
Co robimy na zajęciach w lutym:
- Liczymy po angielsku do 20.
- Utrwalamy poznane zabawki.
- Rozmawiamy o balu karnawałowym. Zapoznajemy się ze słowem „karnawał”.
- Uczymy się po angielsku słowa: „bal”, „maska karnawałowa”, „balony”.
- Wiemy jak mówi się po angielsku „tańczyć”.
- Poznajemy następujące sportowe aktywności: „biegać”, „skakać”, „pływać”
i „jeździć na nartach”.
- Utrwalamy poznane owoce i warzywa.
- Rozmawiamy o siłach przyrody. Uczymy się po angielsku słowa: „burza”,
„powódź”, „huragan” i „trzęsienie ziemi”.
- Nazywamy po angielsku cztery żywioły: żywioł ognia, żywioł powietrza,
żywioł ziemi i żywioł wody J
LINKI:
Cyfry: 1 - 20
Count And Move (HD) | Super Simple Songs - Bing video
Dzikie zwierzęta:
BIBISIE -LION,ZEBRA,ELEPHANT....nauka języka angielskiego dla dzieci - Bing video
Filmik o Planecie Ziemi
PLANETA ZIEMIA NA ZAWSZE [HD] [PL] - Bing video
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: KURCZAKI
Co robimy na zajęciach w styczniu:
- Dowiadujemy się jak mówimy na „karnawał” po angielsku.
- Tańczymy i nazywamy po angielsku czynność, którą wykonujemy.
- Nazywamy zabawki po angielsku: „piłka”, „lalka”, „samochód”, „miś pluszowy”.
- Powtarzamy ja po angielsku mówimy na „zwierzęta” i „ptaki”. Wiemy, czego szukają pod śnieżnym puchem.
- Powtarzamy poznanych członków rodziny. Nazywamy „babcię” i „dziadka” po angielsku.
- Wiemy, jak po angielsku mówi się „kocham”.
- Rozumiemy zdanie „I love my grandparents”.
- Nazywamy „śnieg” po angielsku.
- Dowiadujemy się, jak mówi się na „płatki śniegu” w języku angielskim.
- Potrafimy powiedzieć jak jest po angielsku „bałwan”, czyli nasz mężczyzna ze
śniegu. J
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: KURCZAKI
Co robimy na zajęciach w grudniu:
- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.
- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.
- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).
- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”
w języku angielskim.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.
- Nazywamy po angielsku wynalazek tykający na ścianie
i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali.
- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022. Nazywamy zwrot „Nowy Rok” po angielsku.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: MUCHOMORKI
Co robimy na zajęciach w grudniu:
- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.
- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.
- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).
- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”
w języku angielskim.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.
- Nazywamy po angielsku wynalazek tykający na ścianie
i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali.
- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022. Nazywamy zwrot „Nowy Rok” po angielsku.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: PSZCZOŁY
Co robimy na zajęciach w grudniu:
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: MUCHOMORKI
Co robimy na zajęciach w grudniu:
- Wiemy jak nazywa się „dinozaur” w języku angielskim.
- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.
- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.
- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).
- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”
w języku angielskim.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.
- Nazywamy po angielsku wynalazek tykający na ścianie
i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali.
- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022. Nazywamy zwrot „Nowy Rok” po angielsku.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: BIEDRONKI
Co robimy na zajęciach w grudniu:
- Dowiadujemy się jak nazywa się teatr po angielsku.
- Wiemy, jak mówi się po angielsku na kuchnię i kuchenkę.
- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.
- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.
- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).
- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”
w języku angielskim.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.
- Nazywamy po angielsku wynalazek tykający na ścianie
i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali.
- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022. Nazywamy zwrot „Nowy Rok” po angielsku.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: KRASNALE
Co robimy na zajęciach w grudniu:
- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.
- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.
- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).
- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”
w języku angielskim.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.
- Słuchamy i śpiewamy pierwszą zwrotkę kolędy „Silent Night.” (Cicha Noc)
- Nazywamy po angielsku wynalazek tykający na ścianie
i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali. Nazywamy również ten mały, co odmierza czas na nadgarstku. Liczymy zegarki, które widzimy.
- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022. Nazywamy zwrot „Nowy Rok” po angielsku.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: SMERFY
Co robimy na zajęciach w grudniu:
- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.
- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.
- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).
- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”
w języku angielskim.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.
- Słuchamy i śpiewamy pierwszą zwrotkę kolędy „Silent Night.” (Cicha Noc)
- Nazywamy po angielsku wynalazek tykający na ścianie
i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali. Nazywamy również ten mały, co odmierza czas na nadgarstku. Liczymy zegarki, które widzimy.
- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022. Nazywamy zwrot „Nowy Rok” po angielsku.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: ZAJĄCE
Co robimy na zajęciach w grudniu:
- Dowiadujemy się jak nazywa się teatr po angielsku.
- Wiemy, jak mówi się po angielsku na kuchnię i kuchenkę.
- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.
- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.
- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).
- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”
w języku angielskim.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.
- Słuchamy i śpiewamy pierwszą zwrotkę kolędy „Silent Night.” (Cicha Noc)
- Nazywamy po angielsku wynalazek tykający na ścianie
i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali. Nazywamy również ten mały, co odmierza czas na nadgarstku. Liczymy zegarki, które widzimy.
- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022. Nazywamy zwrot „Nowy Rok” po angielsku.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: ZUCHY
Co robimy na zajęciach w grudniu:
- Wiemy jak nazywa się „przyjaciel” i „miś pluszowy”
w języku angielskim.
- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.
- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.
- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).
- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”
w języku angielskim.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.
- Słuchamy i śpiewamy pierwszą zwrotkę kolędy „Silent Night.” (Cicha Noc)
- Nazywamy po angielsku wynalazek tykający na ścianie
i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali. Nazywamy również ten mały, co odmierza czas na nadgarstku. Liczymy zegarki, które widzimy.
- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022. Nazywamy zwrot „Nowy Rok” po angielsku.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: STARSZAKI
Co robimy na zajęciach w grudniu:
- Dowiadujemy się jak nazywa się teatr po angielsku.
- Wiemy, jak mówi się po angielsku na kuchnię i kuchenkę.
- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.
- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.
- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).
- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”
w języku angielskim.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.
- Słuchamy i śpiewamy pierwszą zwrotkę kolędy „Silent Night.” (Cicha Noc)
- Nazywamy po angielsku wynalazek tykający na ścianie
i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali. Nazywamy również ten mały, co odmierza czas na nadgarstku. Liczymy zegarki, które widzimy.
- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022. Nazywamy zwrot „Nowy Rok” po angielsku.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: SKRZATY
Co robimy na zajęciach w grudniu:
- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.
- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.
- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).
- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”
w języku angielskim.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.
- Słuchamy i śpiewamy pierwszą zwrotkę kolędy „Silent Night.” (Cicha Noc)
- Nazywamy po angielsku wynalazek tykający na ścianie
i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali. Nazywamy również ten mały, co odmierza czas na nadgarstku. Liczymy zegarki, które widzimy.
- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022. Nazywamy zwrot „Nowy Rok” po angielsku.
- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.
LINKI DLA CHĘTNYCH:
- Kolęda „Silent Night”:
Silent Night - Kid's Version w/ Lyrics - Bing video
- Piosenka „Jingle Bells”
Jingle bells, Jingle bells, Jingle all the way! (christmas song for kids with lyrics) - Bing video
- Piosenka „ We Wish You A Merry Christmas”
We Wish you a Merry Christmas | Xmas Carols | Nursery Rhymes & Kids Songs - Bing video
Nauczyliśmy się opisywać nasze emocje. Potrafimy mówić po angielsku: "Jestem szczęśliwy", "Jestem smutny", "Jestem śpiący", "Jestem przestraszony". Potrafimy pokazywać nasze emocje i nawet je ... narysować !
Oto my Skrzaty, Smerfy, Starszaki i Zające - nasze emocje i prace.
Boże Narodzenie to niewątpliwie najpiękniejszy czas w roku. Blask choinki, Święty Mikołaj, prezenty ....
Wszyscy poznaliśmy słówka związane ze Świętami a my, 5 - i 6 - latki, uczyliśmy się pierwszej zwrotki jednej z najpiękniejszych kolęd na świecie - "Cichej Nocy".
A na koniec zajęć o Świętach, kolorowaliśmy poznane przez nas bożonarodzeniowe słówka i składaliśmy sobie świąteczne życzenia. Wszystkim dzieciom w naszym przedszkolu i na świecie - pięknych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia.
Merry Christmas !
Z okazji Dnia Niepodległości, nazywamy język polski i nasz kraj - Polskę po angielsku, określamy swoją narodowość oraz na znak miłości do ojczyzny, rysujemy czerwone serca i polskie flagi. Kochamy Polskę !
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: KURCZAKI
Co robimy na zajęciach w listopadzie:
- Utrwalamy poznane owoce i warzywa: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki), carrots (marchewki), tomatoes (pomidory), potatoes (ziemniaki),onions (cebulki).
- Nazywamy język polski i nasz kraj - Polskę po angielsku:
Polish - język polski Poland - Polska
- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )
- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad (tata),
sister ( siostra), brother (brat)
- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:
„My mum, my dad.
My sisters and my brother. X2
This is my family.
This is my family.”
- Nazywamy naszego przyjaciela - pluszowego misia po angielsku:
„teddy bear”. Znamy słowo „przyjaciel” po angielsku: „friend”
- Określamy swoje emocje:
I’m happy - Jestem szczęśliwy.
I’m sad - Jestem smutny.
I’m sleepy - Jestem śpiący.
- Słuchamy piosenki Disney’a „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i muszelkach mieszkających w morzu.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: MUCHOMORKI
Co robimy na zajęciach w listopadzie:
- Utrwalamy poznane owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki)
- Nazywamy język polski i nasz kraj - Polskę po angielsku:
Polish - język polski Poland - Polska
- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )
- Utrwalamy poznane warzywa: carrots (marchewki), tomatoes (pomidory), potatoes (ziemniaki), onions (cebulki)
- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad (tata),
sister ( siostra), brother (brat)
- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:
„My mum, my dad.
My sisters and my brother. X2
This is my family.
This is my family.”
- Nazywamy naszego przyjaciela - pluszowego misia po angielsku:
„teddy bear”. Znamy słowo „przyjaciel” po angielsku: „friend”
- Określamy swoje emocje:
I’m happy - Jestem szczęśliwy.
I’m sad - Jestem smutny.
I’m sleepy - Jestem śpiący.
- Słuchamy piosenki Disney’a „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i muszelkach mieszkających w morzu.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: PSZCZOŁY
Co robimy na zajęciach w listopadzie:
- Określamy jesienną pogodę:
- It’s sunny - Jest słonecznie.
- It’s cloudy - Jest pochmurnie.
- It’s windy - Jest wietrznie.
- It’s rainy - Jest deszczowo.
- Nazywamy język polski i nasz kraj - Polskę po angielsku:
Polish - język polski Poland - Polska
- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )
- Utrwalamy poznane owoce i warzywa: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki), carrots (marchewki), tomatoes (pomidory), potatoes (ziemniaki), onions (cebulki)
- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad (tata),
sister ( siostra), brother (brat)
- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:
„My mum, my dad.
My sisters and my brother. X2
This is my family.
This is my family.”
- Określamy swoje emocje:
I’m happy - Jestem szczęśliwy.
I’m sad - Jestem smutny.
I’m sleepy - Jestem śpiący.
- Słuchamy piosenki Disney’a „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i muszelkach mieszkających w morzu.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: BIEDRONKI
Co robimy na zajęciach w listopadzie:
- Znamy i czytamy numer alarmowy 112 po angielsku.
- Bawimy się w zabawę „green light, red light” (światło zielone, światło czerwone).
- Nazywamy język polski i nasz kraj - Polskę po angielsku:
Polish - język polski Poland - Polska
- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )
- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad (tata),
sister ( siostra), brother (brat)
- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:
„My mum, my dad.
My sisters and my brother. X2
This is my family.
This is my family.”
- Określamy jesienną pogodę:
- It’s sunny - Jest słonecznie.
- It’s cloudy - Jest pochmurnie.
- It’s windy - Jest wietrznie.
- It’s rainy - Jest deszczowo.
- Rozpoznajemy swoje emocje:
I’m happy - Jestem szczęśliwy.
I’m sad - Jestem smutny.
I’m sleepy - Jestem śpiący.
- Słuchamy piosenki Disney’a „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i muszelkach mieszkających w morzu
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: KRASNALE
Co robimy na zajęciach w listopadzie:
- Określamy jesienną pogodę:
- It’s sunny - Jest słonecznie.
- It’s cloudy - Jest pochmurnie.
- It’s windy - Jest wietrznie.
- It’s rainy - Jest deszczowo.
- Nazywamy język polski i nasz kraj - Polskę po angielsku:
Polish - język polski Poland - Polska
- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )
- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad (tata),
sister ( siostra), brother (brat)
- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:
„My mum, my dad.
My sisters and my brother. X2
This is my family.
This is my family.”
- Rozpoznajemy swoje emocje:
I’m happy - Jestem szczęśliwy.
I’m sad - Jestem smutny.
I’m sleepy - Jestem śpiący.
- Słuchamy piosenki Disney’a „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i muszelkach mieszkających w morzu.
- Nazywamy po angielsku „trawę” (grass), „kwiaty” (flowers) i „drzewa” (trees)
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: SMERFY
Co robimy na zajęciach w listopadzie:
- Dowiadujemy się jak nazywamy „Grudziądz” po angielsku.
- Nazywamy język polski i nasz kraj - Polskę po angielsku:
Polish - język polski Poland - Polska
- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )
- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad (tata),
sister ( siostra), brother (brat)
- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:
„My mum, my dad.
My sisters and my brother. X2
This is my family.
This is my family.”
- Nazywamy i wykonujemy czynności: run - biegać, jump - skakać,
sing - śpiewać, dance - tańczyć, play with toys - bawić się zabawkami
Potrafimy mówić, że potrafimy je wykonać: „I can ….“
- Rozpoznajemy swoje emocje:
I’m happy - Jestem szczęśliwy.
I’m sad - Jestem smutny.
I’m sleepy - Jestem śpiący.
- Słuchamy piosenki Disney’a „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i muszelkach mieszkających w morzu.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: ZUCHY
Co robimy na zajęciach w listopadzie:
- Określamy jesienną pogodę:
- It’s sunny - Jest słonecznie.
- It’s cloudy - Jest pochmurnie.
- It’s windy - Jest wietrznie.
- It’s rainy - Jest deszczowo.
- Utrwalamy poznane owoce i warzywa: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki), carrots (marchewki), tomatoes (pomidory), potatoes (ziemniaki), onions (cebulki)
- Nazywamy język polski i nasz kraj - Polskę po angielsku:
Polish - język polski Poland - Polska
- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )
- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad (tata),
sister ( siostra), brother (brat)
- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:
„My mum, my dad.
My sisters and my brother. X2
This is my family.
This is my family.”
- Rozpoznajemy swoje emocje:
I’m happy - Jestem szczęśliwy.
I’m sad - Jestem smutny.
I’m sleepy - Jestem śpiący.
- Słuchamy piosenki Disney’a „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i muszelkach mieszkających w morzu.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: ZAJĄCE
Co robimy na zajęciach w listopadzie:
- Potrafimy przeczytać numery alarmowe: 999, 997,998, 112 po angielsku.
- Wiemy jak jest „światło zielone” i „światło czerwone w języku angielskim:
green light - światło zielone red light - światło czerwone
- Nazywamy język polski i nasz kraj - Polskę po angielsku:
Polish - język polski Poland - Polska
- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )
- Określamy jesienną pogodę:
- It’s sunny - Jest słonecznie.
- It’s cloudy - Jest pochmurnie.
- It’s windy - Jest wietrznie.
- It’s rainy - Jest deszczowo.
- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad (tata),
sister ( siostra), brother (brat)
- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:
„My mum, my dad.
My sisters and my brother. X2
This is my family.
This is my family.”
- Rozpoznajemy swoje emocje:
I’m happy - Jestem szczęśliwy.
I’m sad - Jestem smutny.
I’m angry - Jestem zły.
I’m sleepy - Jestem śpiący.
- Słuchamy piosenki Disney’a „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i muszelkach mieszkających w morzu.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: STARSZAKI
Co robimy na zajęciach w listopadzie:
- Potrafimy przeczytać numery alarmowe: 999, 997,998, 112 po angielsku.
- Wiemy jak jest „światło zielone” i „światło czerwone w języku angielskim:
green light - światło zielone red light - światło czerwone
- Nazywamy język polski i nasz kraj - Polskę po angielsku:
Polish - język polski Poland - Polska
- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )
- Określamy jesienną pogodę:
- It’s sunny - Jest słonecznie.
- It’s cloudy - Jest pochmurnie.
- It’s windy - Jest wietrznie.
- It’s rainy - Jest deszczowo.
- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad (tata),
sister ( siostra), brother (brat)
- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:
„My mum, my dad.
My sisters and my brother. X2
This is my family.” X2
- Rozpoznajemy swoje emocje:
I’m happy - Jestem szczęśliwy.
I’m sad - Jestem smutny.
I’m angry - Jestem zły.
I’m sleepy - Jestem śpiący.
- Słuchamy piosenki Disney’a „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i muszelkach mieszkających w morzu.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: SKRZATY
Co robimy na zajęciach w listopadzie:
- Dowiadujemy się jak nazywamy „Grudziądz” po angielsku.
- Nazywamy język polski i nasz kraj - Polskę po angielsku:
Polish - język polski Poland - Polska
- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )
- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad (tata),
sister ( siostra), brother (brat)
- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:
„My mum, my dad.
My sisters and my brother. X2
This is my family.” X2
- Nazywamy i wykonujemy czynności: run - biegać, jump - skakać,
sing - śpiewać, dance - tańczyć, play with toys - bawić się zabawkami
Potrafimy mówić, że potrafimy je wykonać: „I can ….“
- Rozpoznajemy swoje emocje:
I’m happy - Jestem szczęśliwy.
I’m sad - Jestem smutny.
I’m angry - Jestem zły.
I’m sleepy - Jestem śpiący.
- Słuchamy piosenki Disney’a „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i muszelkach mieszkających w morzu.
LINKI:
- piosenka o rodzinie „I Love My Family”:
https://www.youtube.com/watch?v=d_WQEw13TCo
- piosenka o pogodzie: „What’s The Weather Like Today ?”:
https://www.youtube.com/watch?v=Jn7uAsLWXpk
- piosenka o emocjach „Hello, how are you ?”:
- piosenka o kolorze czerwonym „What is red?”:
https://www.youtube.com/watch?v=tJCt_fq32RM
- piosenka po polsku z okazji Dnia Niepodległości „Jestem Polakiem”:
https://www.youtube.com/watch?v=plug6OIrxRM
Hey, it’s Pumpkin Day!
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: KURCZAKI
Co robimy na zajęciach w październiku:
- Liczymy do 10.
- Śpiewamy piosenkę „Dogs, dogs”:
„Dogs, dogs. How many dogs ?
Dogs, dogs. How many dogs ?
1, 2, 3 (Woof, woof, woof!)
4, 5 ,6 (Woof, woof, woof!)
7, 8 , 9 (Woof, woof, woof)
10 ! Let’s go! lets’s go!
- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki).
- Poznajemy słowa: leaves ( liście), garden ( ogród), grass (trawa).
- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:
animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)
- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)
- Rozumiemy zdania o pogodzie: It’s sunny (Jest słonecznie),
It’s windy (Jest wietrznie), It’s cloudy (Jest pochmurno), It’s rainy (Jest deszczowo)
- Nazywamy części twarzy i ciała: head (głowa),hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazuje swoje części twarzy i ciała.
- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:
„My hands, my hands! My head, my head!
My feet, my feet ! My body, my body!”
- Nazywamy kolory: orange ( pomarańczowy), pink ( różowy), purple
( fioletowy) i szukamy ich na swoim ubraniu i po sali.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: MUCHOMORKI
Co robimy na zajęciach w październiku:
- Liczymy do 10.
- Śpiewamy piosenkę „Dogs, dogs”:
„Dogs, dogs. How many dogs ?
Dogs, dogs. How many dogs ?
1, 2, 3 (Woof, woof, woof!)
4, 5 ,6 (Woof, woof, woof!)
7, 8 , 9 (Woof, woof, woof)
10 ! Let’s go! lets’s go!
- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki).
- Poznajemy słowa: leaves ( liście), garden ( ogród), grass (trawa).
- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:
animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)
- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)
- Rozumiemy zdania o pogodzie: It’s sunny (Jest słonecznie),
It’s windy (Jest wietrznie), It’s cloudy (Jest pochmurno), It’s rainy (Jest deszczowo)
- Nazywamy części twarzy i ciała: head (głowa),hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazuje swoje części twarzy i ciała.
- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:
„My hands, my hands! My head, my head!
My feet, my feet ! My body, my body!”
- Nazywamy kolory: orange ( pomarańczowy), pink ( różowy), purple
( fioletowy) i szukamy ich na swoim ubraniu i po sali.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: PSZCZOŁY
Co robimy na zajęciach w październiku:
- Liczymy do 10. Śpiewamy piosenkę „Dogs, dogs”:
„Dogs, dogs. How many dogs ?
Dogs, dogs. How many dogs ?
1, 2, 3 (Woof, woof, woof!)
4, 5 ,6 (Woof, woof, woof!)
7, 8 , 9 (Woof, woof, woof)
10 ! Let’s go! lets’s go!
- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki).
- Poznajemy słowa: leaves ( liście), garden ( ogród), grass (trawa).
- Nazywamy warzywa: carrots ( marchewki), tomatoes ( pomidory), potatoes
( ziemniaki), onions (cebulki)
- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:
animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)
- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)
- Rozumiemy zdania o pogodzie: It’s sunny (Jest słonecznie),
It’s windy (Jest wietrznie), It’s cloudy (Jest pochmurno), It’s rainy
(Jest deszczowo)
- Nazywamy części twarzy i ciała: head (głowa),hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazuje swoje części twarzy i ciała.
- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:
„My hands, my hands! My head, my head!
My feet, my feet ! My body, my body!”
- Nazywamy kolory: orange ( pomarańczowy), pink ( różowy), purple (fioletowy) i szukamy ich na swoim ubraniu i po sali.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: BIEDRONKI
Co robimy na zajęciach w październiku:
- Liczymy do 10. Śpiewamy piosenkę „Dogs, dogs”:
„Dogs, dogs. How many dogs ?
Dogs, dogs. How many dogs ?
1, 2, 3 (Woof, woof, woof!)
4, 5 ,6 (Woof, woof, woof!)
7, 8 , 9 (Woof, woof, woof)
10 ! Let’s go! lets’s go!
- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki).
- Poznajemy słowa: leaves ( liście), garden ( ogród), grass (trawa).
- Nazywamy warzywa: carrots ( marchewki), tomatoes ( pomidory), potatoes
( ziemniaki), onions (cebulki)
- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:
animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)
- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)
- Rozumiemy zdania o pogodzie: It’s sunny (Jest słonecznie),
It’s windy (Jest wietrznie), It’s cloudy (Jest pochmurno), It’s rainy
(Jest deszczowo)
- Nazywamy części twarzy i ciała: head (głowa),hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazuje swoje części twarzy i ciała.
- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:
„My hands, my hands! My head, my head!
My feet, my feet ! My body, my body!”
- Nazywamy kolory: orange ( pomarańczowy), pink ( różowy), purple (fioletowy) i szukamy ich na swoim ubraniu i po sali.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: KRASNALE
Co robimy na zajęciach w październiku:
- Nazywamy części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)
arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.
- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:
„My hands, my hands! My head, my head!
My feet, my feet ! My body, my body!”
- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.
- Nazywamy warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),
onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.
- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka: animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie).
- Rozumiemy znaczenie zdań:
Animals are looking for food. (Zwierzęta szukają pożywienia)
Birds are looking for food. ( Ptaki szukają pożywienia)
- Rozmawiamy o przygotowaniach ludzi do zimy; poznajemy slówka:
people (ludzie), warm clothes (ciepłe ubrania), healthy food (zdrowe jedzenie), central heating (centralne ogrzewanie)
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: SMERFY
Co robimy na zajęciach w październiku:
- Nazywamy części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)
arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.
- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:
„My hands, my hands! My head, my head!
My feet, my feet ! My body, my body!”
- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.
- Nazywamy warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),
onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.
- Nazywamy siebie; poznajemy słowa: people (ludzie), friends ( przyjaciele), girls ( dziewczyny), boys (chłopcy)
- Poznajemy zmysły: hear - słyszeć, see - widzieć, touch - dotykać,
smell - wąchać taste - smakować. Mówimy o swoich zmysłach.
- Śpiewamy piosenkę „I’ve got 5 senses”:
„I’ve got 5 senses. Just like you.
I hear, see, smell, touch and taste things too.
I hear with my ears. I see with my eyes. I smell with my nose.
„I’ve got 5 senses. Just like you.
I hear, see, smell, touch and taste things too.
I touch with my hands. I taste with my mouth. Just like you.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: ZAJĄCE
Co robimy na zajęciach w październiku:
- Nazywamy części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)
arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.
- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:
„My hands, my hands! My head, my head!
My feet, my feet ! My body, my body!”
- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.
- Nazywamy warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),
onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.
- Nazywamy siebie; poznajemy słowa: people (ludzie), friends ( przyjaciele), girls ( dziewczyny), boys (chłopcy)
- Poznajemy zmysły: hear - słyszeć, see - widzieć, touch - dotykać,
smell - wąchać taste - smakować. Mówimy o swoich zmysłach.
- Śpiewamy piosenkę „I’ve got 5 senses”:
„I’ve got 5 senses. Just like you.
I hear, see, smell, touch and taste things too.
I hear with my ears. I see with my eyes. I smell with my nose.
„I’ve got 5 senses. Just like you.
I hear, see, smell, touch and taste things too.
I touch with my hands. I taste with my mouth. Just like you.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: ZUCHY
Co robimy na zajęciach w październiku:
- Nazywamy części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)
arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.
- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:
„My hands, my hands! My head, my head!
My feet, my feet ! My body, my body!”
- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.
- Nazywamy warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),
onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.
- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:
animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)
- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)
- Poznajemy zmysły: hear - słyszeć, see - widzieć, touch - dotykać,
smell - wąchać taste - smakować. Mówimy o swoich zmysłach.
- Śpiewamy piosenkę „I’ve got 5 senses”:
„I’ve got 5 senses. Just like you.
I hear, see, smell, touch and taste things too.
I hear with my ears. I see with my eyes. I smell with my nose.
„I’ve got 5 senses. Just like you.
I hear, see, smell, touch and taste things too.
I touch with my hands. I taste with my mouth. Just like you.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: STARSZAKI
Co robimy na zajęciach w październiku:
- Nazywamy części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)
arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.
- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:
„My hands, my hands! My head, my head!
My feet, my feet ! My body, my body!”
- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.
- Nazywamy warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),
onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.
- Nazywamy siebie; poznajemy słowa: people (ludzie), friends ( przyjaciele), girls ( dziewczyny), boys (chłopcy)
- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:
animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)
- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)
- Poznajemy zmysły: hear - słyszeć, see - widzieć, touch - dotykać,
smell - wąchać taste - smakować. Mówimy o swoich zmysłach.
- Śpiewamy piosenkę „I’ve got 5 senses”:
„I’ve got 5 senses. Just like you.
I hear, see, smell, touch and taste things too.
I hear with my ears. I see with my eyes. I smell with my nose.
„I’ve got 5 senses. Just like you.
I hear, see, smell, touch and taste things too.
I touch with my hands. I taste with my mouth. Just like you.
JĘZYK ANGIELSKI
GRUPA: SKRZATY
Co robimy na zajęciach w październiku:
- Nazywamy części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)
arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.
- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:
„My hands, my hands! My head, my head!
My feet, my feet ! My body, my body!”
- Poznajemy słówka: leaves (liście), mushrooms (grzyby), grass (trawa),
garden (ogród), forest (las)
- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.
- Nazywamy warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),
onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.
- Nazywamy siebie; poznajemy słowa: people (ludzie), friends ( przyjaciele), girls ( dziewczyny), boys (chłopcy)
- Poznajemy zmysły: hear - słyszeć, see - widzieć, touch - dotykać,
smell - wąchać taste - smakować. Mówimy o swoich zmysłach.
- Śpiewamy piosenkę „I’ve got 5 senses”:
„I’ve got 5 senses. Just like you.
I hear, see, smell, touch and taste things too.
I hear with my ears. I see with my eyes. I smell with my nose.
„I’ve got 5 senses. Just like you.
I hear, see, smell, touch and taste things too.
I touch with my hands. I taste with my mouth. Just like you.
FILMIK:
o przyjaciołach z bajek Disney’a:
Angielski dla dzieci - Magic English ( friends) - Bing video
LINKI Z PIOSENKAMI:
Cyfry: 1 - 10
TuTiTu Przedszkole | Policz do 10 | Nauka liczb po angielsku | 123 Plac Zabaw - Bing video
Kolory:
kolory po Angielsku English dla dzieci - YouTube
Części twarzy i ciała:
Bugs Team 1 - Colin's cards - Unit 3 - Bing video