UWAGA !!  KONKURS !!

 

   Dnia 23.06. (czwartek), w naszym przedszkolu, odbędzie się konkurs

 z języka angielskiego czyli „Festiwal piosenki dziecięcej po angielsku”.

W konkursie biorą udział wszystkie grupy.

Każdy oddział  śpiewa wyznaczoną piosenkę, której uczyło się na zajęciach.

 

Festiwal zaplanowany jest na godzinę 8.30 w budynku na ulicy Mastalerza.

Grupa „Skrzaty” przybywa do budynku przedszkola  na konkurs.

 

W budynku na ulicy Łęgi konkurs odbędzie się o godzinie 10.30.

 

Każdy oddział otrzyma dyplom uczestnictwa a za trzy pierwsze miejsca każda grupa otrzyma nagrodę rzeczową w postaci książki w języku angielskim.

 

Organizatorami konkursu jest Pani Anna Stankiewicz i Pani Kinga Dobrzańska.


JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KURCZAKI

Co robimy na zajęciach w maju:

 

- Nazywamy nasz kraj  Polskę, siebie  i Europę  po angielsku.

- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka”.

- Zapoznajemy się z miejscem pracy naszych rodziców. Poznajemy po angielsku

takie słowa jak: jak „biuro / urząd”, „fabryka” i „sklep”.

- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J

- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.

- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….

- Śpiewamy  piosenkę o jedzeniu  „I like chicken, I like bread”:

 

 

                       „ I like chicken. I like bread.

                       I like cheese and I like eggs.

                        I like chicken. I like bread.

                       I like cheese and I like eggs.

                      Chicken, bread, cheese, eggs. „

 

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: MUCHOMORKI

Co robimy na zajęciach w maju:

 

- Nazywamy nasz kraj  Polskę, siebie  i Europę  po angielsku.

- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka”.

- Zapoznajemy się z miejscem pracy naszych rodziców. Poznajemy po angielsku

takie słowa jak: jak „biuro / urząd”, „fabryka” i „sklep”.

- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J

- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.

- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….

- Śpiewamy  piosenkę o jedzeniu  „I like chicken, I like bread”:

 

 

                       „ I like chicken. I like bread.

                       I like cheese and I like eggs.

                        I like chicken. I like bread.

                       I like cheese and I like eggs.

                      Chicken, bread, cheese, eggs. „

 

 

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: PSZCZOŁY

Co robimy na zajęciach w maju:

 

- Nazywamy nasz kraj  Polskę, siebie  i Europę  po angielsku.

- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka”.

- Zapoznajemy się z miejscem pracy naszych rodziców. Poznajemy po angielsku

takie słowa jak: jak „biuro / urząd”, „fabryka” i „sklep”.

- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J

- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.

- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….

- Śpiewamy  piosenkę o jedzeniu  „I like chicken, I like bread”:

 

 

                       „ I like chicken. I like bread.

                       I like cheese and I like eggs.

                        I like chicken. I like bread.

                       I like cheese and I like eggs.

                      Chicken, bread, cheese, eggs. „

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: BIEDRONKI

Co robimy na zajęciach w maju:

 

- Nazywamy nasz kraj  Polskę, siebie  i Europę  po angielsku.

- Zapoznajemy się ze słowem „kraje”.

- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka”.

- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J

- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.

- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….

- Śpiewamy  piosenkę o jedzeniu  „I like chicken, I like bread”:

 

 

                       „ I like chicken. I like bread.

                       I like cheese and I like eggs.

                        I like chicken. I like bread.

                       I like cheese and I like eggs.

                      Chicken, bread, cheese, eggs. „

 

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KRASNALE

Co robimy na zajęciach w maju:

- Nazywamy nasz kraj  Polskę, siebie  i Europę  po angielsku.

- Zapoznajemy się ze słowem „kraje”.

- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka” i jak są „motyle”.

- Zapoznajemy się z miejscem pracy naszych rodziców. Poznajemy po angielsku

takie słowa jak: jak „biuro / urząd”, „fabryka” i „sklep”, „szkoła”, „szpital”.

- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J

- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: pizza, frytki, lody,  i sok.

- Śpiewamy  piosenkę o jedzeniu  „I like chicken and I like eggs”:

                       „ I like chicken and I like eggs.

                    Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

                         I like apples and I like milk.

                    Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

                   Do you like chicken ? Do you like eggs  ?

                        Do you like apples and milk

  I don’t like chicken. I don’t like eggs. I don’t like apples or milk.

I like pears and I like cheese.  Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

  I like brea and I like cake. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

      Mmm, delicious !    Mmm, delicious !   Mmm, delicious ! „

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SMERFY

Co robimy na zajęciach w maju:

- Nazywamy nasz kraj  Polskę, siebie  i Europę  po angielsku.

- Zapoznajemy się ze słowem „kraje”.

- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka” i jak są „motyle”.

- Zapoznajemy się z miejscem pracy naszych rodziców. Poznajemy po angielsku

takie słowa jak: jak „biuro / urząd”, „fabryka” i „sklep”, „szkoła”, „szpital”.

- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J

- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: pizza, frytki, lody,  i sok.

- Śpiewamy  piosenkę o jedzeniu  „I like chicken and I like eggs”:

                       „ I like chicken and I like eggs.

                    Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

                         I like apples and I like milk.

                    Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

                   Do you like chicken ? Do you like eggs  ?

                        Do you like apples and milk

  I don’t like chicken. I don’t like eggs. I don’t like apples or milk.

I like pears and I like cheese.  Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

  I like brea and I like cake. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

      Mmm, delicious !    Mmm, delicious !   Mmm, delicious !

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZAJĄCE

Co robimy na zajęciach w maju:

- Nazywamy nasz kraj  Polskę, siebie i polską flagę po angielsku.

- Nazywamy  po angielsku  „Europę” i  „kraje”.

- Dowiadujemy się jak mówi się  „podróżować” i jak jest „samolot” po angielsku.

- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka” i jak są „motyle”.

- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J

- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: pizza, frytki, lody,  i sok.

- Śpiewamy  piosenkę o jedzeniu  „I like chicken and I like eggs”:

                       „ I like chicken and I like eggs.

                    Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

                         I like apples and I like milk.

                    Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

                   Do you like chicken ? Do you like eggs  ?

                        Do you like apples and milk

  I don’t like chicken. I don’t like eggs. I don’t like apples or milk.

I like pears and I like cheese.  Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

  I like brea and I like cake. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

      Mmm, delicious !    Mmm, delicious !   Mmm, delicious !

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZUCHY

Co robimy na zajęciach w maju:

 

- Nazywamy nasz kraj  Polskę, siebie  i Europę  po angielsku.

- Zapoznajemy się ze słowem „kraje”.

- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka” i jak są „motyle”.

- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „dziecko”, „dzieci”, „przyjęcie / zabawa”.

- Utrwalamy jak po angielsku są „balony” i „prezenty”.

- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: pizza, frytki, lody,  i sok.

- Śpiewamy  piosenkę o jedzeniu  „I like chicken and I like eggs”:

                       „ I like chicken and I like eggs.

                    Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

                         I like apples and I like milk.

                    Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

                   Do you like chicken ? Do you like eggs  ?

                        Do you like apples and milk

  I don’t like chicken. I don’t like eggs. I don’t like apples or milk.

I like pears and I like cheese.  Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

  I like brea and I like cake. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

      Mmm, delicious !    Mmm, delicious !   Mmm, delicious !

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: STARSZAKI

Co robimy na zajęciach w maju:

- Nazywamy nasz kraj  Polskę, siebie i polską flagę po angielsku.

- Nazywamy  po angielsku  „Europę” i  „kraje” i „mapę”.

- Dowiadujemy się jak mówi się  „podróżować” i jak jest „samolot” po angielsku.

- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka” i jak są „motyle”.

- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J

- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: pizza, frytki, lody,  i sok.

- Śpiewamy  piosenkę o jedzeniu  „I like chicken and I like eggs”:

                       „ I like chicken and I like eggs.

                    Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

                         I like apples and I like milk.

                    Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

                   Do you like chicken ? Do you like eggs  ?

                        Do you like apples and milk

  I don’t like chicken. I don’t like eggs. I don’t like apples or milk.

I like pears and I like cheese.  Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

  I like brea and I like cake. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

      Mmm, delicious !    Mmm, delicious !   Mmm, delicious !

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SKRZATY

Co robimy na zajęciach w maju:

- Nazywamy nasz kraj  Polskę, siebie  i Europę  po angielsku.

- Zapoznajemy się ze słowem „kraje”.

- Utrwalamy jak po angielsku mówi się „wiosna”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „trawa” i są „kwiaty”.

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „łąka” i jak są „motyle”.

- Zapoznajemy się z miejscem pracy naszych rodziców. Poznajemy po angielsku

takie słowa jak: jak „biuro / urząd”, „fabryka” i „sklep”, „szkoła”, „szpital”.

- Rozmawiamy o Dniu Mamy i Dniu Taty. Utrwalamy jak po angielsku jest „mama”, „tata”, „siostra”, „brat”.

- Powtarzamy jak po angielsku jest „kochać”. Kochamy naszych rodziców J

- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: pizza, frytki, lody,  i sok.

- Śpiewamy  piosenkę o jedzeniu  „I like chicken and I like eggs”:

                       „ I like chicken and I like eggs.

                    Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

                         I like apples and I like milk.

                    Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

                   Do you like chicken ? Do you like eggs  ?

                        Do you like apples and milk

  I don’t like chicken. I don’t like eggs. I don’t like apples or milk.

I like pears and I like cheese.  Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

  I like brea and I like cake. Mmm, delicious ! Mmm, delicious !

      Mmm, delicious !    Mmm, delicious !   Mmm, delicious !

 

LINKI:

Piosenki o Polsce:

Niezwykłe Lekcje Rytmiki - Jestem Polakiem - YouTube

 

MUZOLAKI - Mój kraj jest NAJ | Piosenka o Polsce | Piosenki dla dzieci - YouTube

 

Piosenki o rodzinie:

 

Family Members Song - Bing video

 

BIBISIE -FAMILY,MOTHER,FATHER,SON,DAUGHTER nauka języka angielskiego dla dzieci, proste wyrażenia - YouTube

 

Piosenka o wiośnie:

 

Spring Songs for Children - Spring is Here with Lyrics - Kids Songs by The Learning Station - Bing video

 

Słownictwo o jedzeniu:

 

English for kids: Food and drink - YouTube

 

 


Nadchodzi Wielkanoc ! Wiemy, że po angielsku to "Easter". Nazywamy również po angielsku "zajączka wielkanocnego", "koszyk wielkanocny" i  "pisanki", które będziemy w domu malować na Święta. Śpiewamy piosenkę "Easter Rabbit". Znamy ją na pamięć.

Na zdjęciach to  my -  Starszaki, Skrzaty, Krasnale i Pszczółki. 

Niech Zajączek wielkanocny przyniesie  wszystkim coś dobrego, coś słodkiego i ...  coś wymarzonego. 

Happy Easter !! 

 

 


JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KURCZAKI

Co robimy na zajęciach w kwietniu:

 

- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.

- Nazywamy zajączka wielkanocnego i pisanki po angielsku.

- Słuchamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:

                                Easter Rabbit, Easter Rabbit.

                              Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Never stop. Never stop.

 

- Poznajemy  zwierzęta domowe takie jak: pies, kot i chomik.

- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.

- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….

- Śpiewamy  piosenkę o jedzeniu  „I like chicken, I like bread”.

- Rozmawiamy o naszej miejscowości. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „miasto” i jak są „sklepy”.

- Rozmawiamy o dbaniu o Ziemię. Wiemy,  jak po angielsku nazywa się planeta, na której mieszkamy.

-  Utrwalamy  jak po angielsku są kwiaty i  drzewa.

-  Powtarzamy, jak po angielsku jest  „woda”, która jest tak ważna dla wszystkich istot żyjących na Ziemi. J

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: MUCHOMORKI

Co robimy na zajęciach w kwietniu:

 

- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.

- Nazywamy zajączka wielkanocnego i pisanki po angielsku.

- Słuchamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:

                                Easter Rabbit, Easter Rabbit.

                              Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Never stop. Never stop.

 

- Poznajemy  zwierzęta domowe takie jak: pies, kot i chomik.

- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.

- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….

- Śpiewamy  piosenkę o jedzeniu  „I like chicken, I like bread”.

- Rozmawiamy o naszej miejscowości. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „miasto” i jak są „sklepy”.

- Rozmawiamy o dbaniu o Ziemię. Wiemy,  jak po angielsku nazywa się planeta, na której mieszkamy.

-  Utrwalamy  jak po angielsku są kwiaty i  drzewa.

-  Powtarzamy, jak po angielsku jest  „woda”, która jest tak ważna dla wszystkich istot żyjących na Ziemi. J

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: PSZCZOŁY

Co robimy na zajęciach w kwietniu:

 

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „teatr”, „aktor” i „aktorka”.

- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.

- Nazywamy zajączka wielkanocnego i pisanki po angielsku.

- Słuchamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:

                                Easter Rabbit, Easter Rabbit.

                              Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Never stop. Never stop.

- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.

- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….

- Śpiewamy  piosenkę o jedzeniu  „I like chicken, I like bread”.

- Rozmawiamy o dbaniu o Ziemię. Wiemy,  jak po angielsku nazywa się planeta, na której mieszkamy.

-  Utrwalamy  jak po angielsku są kwiaty i  drzewa.

-  Powtarzamy, jak po angielsku jest  „woda”, która jest tak ważna dla wszystkich istot żyjących na Ziemi. J

- Rozmawiamy o naszej miejscowości. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „miasto” i jak są „sklepy”.

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: BIEDRONKI

Co robimy na zajęciach w kwietniu:

- Poznajemy  zwierzęta domowe takie jak: pies, kot i chomik.

- Poznajemy następujące  zwierzęta hodowlane: kura, krowa, świnka i koń.

- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.

- Nazywamy zajączka wielkanocnego i pisanki po angielsku.

- Słuchamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:

                                Easter Rabbit, Easter Rabbit.

                              Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Never stop. Never stop.

 

- Nazywamy po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka.

- Rozumiemy zdanie: „I like ….” - Lubię ….

- Śpiewamy  piosenkę o jedzeniu  „I like chicken, I like bread”.

- Rozmawiamy o dbaniu o Ziemię. Wiemy,  jak po angielsku nazywa się planeta, na której mieszkamy.

-  Utrwalamy  jak po angielsku jest przyroda  i jak są ludzie.

-  Powtarzamy, jak po angielsku jest  „woda”, która jest tak ważna dla wszystkich istot żyjących na Ziemi. J

- Zapoznajemy się z nazwami znanych na całym świecie  bajek Disney’a:

„Cinderella” - Kopciuszek,

„Beauty and the Beast” - Piękna i Bestia,

 „Winnie - the - Pooh” - Kubuś Puchatek

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KRASNALE

Co robimy na zajęciach w kwietniu:

 

- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.

- Nazywamy zajączka wielkanocnego,  pisanki, koszyk wielkanocny i bazie

po angielsku.

- Śpiewamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:

                                Easter Rabbit, Easter Rabbit.

                              Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Never stop. Never stop.

 

- Poznajemy  zwierzęta domowe takie jak: pies, kot i chomik, świnka morska, mysz.

- Śpiewamy  piosenkę „ This is my dog, he’s black and white”.

- Kolorujemy  poznane zwierzęta domowe i gospodarskie.

- Nazywamy  po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka, ciasto, mleko.

- Rozumiemy  zdania: „I like ….” - Lubię ….  ,  „I don’t like ….” - Nie lubię ….

- Śpiewa piosenkę o jedzeniu  „ I like chicken and I like eggs.”

- Nazywamy przyrodę i  naszą planeta Ziemię  po angielsku.

 - Poznajemy  słowo „śmieci”.

 - Utrwalamy  jak po angielsku są ludzie, kwiaty, drzewa i woda.

- Rozmawiamy o naszej miejscowości. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „miasto” takie jak Grudziądz , duże miasto i jak są „sklepy”.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SMERFY

Co robimy na zajęciach w kwietniu:

- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.

- Nazywamy zajączka wielkanocnego,  pisanki, koszyk wielkanocny i bazie

po angielsku.

- Śpiewamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:

                                Easter Rabbit, Easter Rabbit.

                              Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Never stop. Never stop.

- Nazywamy  po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka, ciasto, mleko.

- Rozumiemy  zdania: „I like ….” - Lubię ….  ,  „I don’t like ….” - Nie lubię ….

- Śpiewa piosenkę o jedzeniu  „ I like chicken and I like eggs.”

- Dowiadujemy się, jak po angielsku jest „dobry” i „zły”.

- Utrwalamy jak po angielsku są „ludzie”.

- Znamy podstawowe formy grzecznościowe po angielsku. Potrafimy

przywitać się , podziękować i przeprosić.

 

 

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZAJĄCE

Co robimy na zajęciach w kwietniu:

- Poznajemy  zwierzęta domowe takie jak: pies, kot, chomik, świnka morska

i mysz.

- Poznajemy następujące  zwierzęta hodowlane: kura, krowa, świnka i koń.

- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.

- Nazywamy zajączka wielkanocnego i pisanki po angielsku.

- Słuchamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:

                                Easter Rabbit, Easter Rabbit.

                              Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Never stop. Never stop.

- Nazywamy  po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka, ciasto, mleko.

- Rozumiemy  zdania: „I like ….” - Lubię ….  ,  „I don’t like ….” - Nie lubię ….

- Śpiewa piosenkę o jedzeniu  „ I like chicken and I like eggs.”

- Nazywamy przyrodę i  naszą planeta Ziemię  po angielsku.

 - Utrwalamy  jak po angielsku są ludzie, kwiaty, drzewa i woda.

- Poznajemy  słowo „śmieci”.

- Rozmawiamy o książkach. Dowiadujemy się jak jest po angielsku

„ksiażka”, jak są „książki”, jak mówi się „czytać” i jak jest … „regał na

książki”. J

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZUCHY

Co robimy na zajęciach w kwietniu:

 

- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.

- Nazywamy zajączka wielkanocnego i pisanki po angielsku.

- Słuchamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:

                                Easter Rabbit, Easter Rabbit.

                              Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Never stop. Never stop.

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „dom” i „ognisko domowe”.

- Poznajemy  zwierzęta domowe takie jak: pies, kot,  chomik, świnka morska i mysz.                              

- Nazywamy  po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka, ciasto, mleko.

- Rozumiemy  zdania: „I like ….” - Lubię ….  ,  „I don’t like ….” - Nie lubię ….

- Śpiewa piosenkę o jedzeniu  „ I like chicken and I like eggs.”

- Nazywamy przyrodę i  naszą planeta Ziemię  po angielsku.

 - Utrwalamy  jak po angielsku są ludzie, kwiaty, drzewa i woda.

- Poznajemy  słowo „śmieci”.

- Nazywamy  po angielsku swój kraj i język ojczysty.

 

- Wiemy, jak po angielsku jest Polak, Polka,  polska flaga i „mapa“.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: STARSZAKI

Co robimy na zajęciach w kwietniu:

 

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „dom” i „ognisko domowe”.

- Poznajemy  zwierzęta domowe takie jak: pies, kot,  chomik, świnka morska i mysz.                              

- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.

- Nazywamy zajączka wielkanocnego i pisanki po angielsku.

- Słuchamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:

                                Easter Rabbit, Easter Rabbit.

                              Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Never stop. Never stop.

- Nazywamy przyrodę i  naszą planeta Ziemię  po angielsku.

 - Utrwalamy  jak po angielsku są ludzie, kwiaty, drzewa i woda.

- Poznajemy  słowo „śmieci”.

- Rozmawiamy o książkach. Dowiadujemy się jak jest po angielsku

„ksiażka”, jak są „książki”, jak mówi się „czytać” i jak jest … „regał na

książki”. J

 

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SKRZATY

Co robimy na zajęciach w kwietniu:

 

- Rozmawiamy o nadchodzących Świętach Wielkanocnych. Dowiadujemy się jak po angielsku jest Wielkanoc.

- Nazywamy zajączka wielkanocnego,  pisanki, koszyk wielkanocny i bazie

po angielsku.

- Śpiewamy i wykonujemy piosenkę „Easter Rabbit”:

                                Easter Rabbit, Easter Rabbit.

                              Hop, hop, hop. Hop, hop, hop.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Bring us eggs for Easter.

                                  Never stop. Never stop.

- Nazywamy  po angielsku następujące produkty spożywcze: chleb, kurczak, ser, jajka, ciasto, mleko.

- Rozumiemy  zdania: „I like ….” - Lubię ….  ,  „I don’t like ….” - Nie lubię ….

- Śpiewa piosenkę o jedzeniu  „ I like chicken and I like eggs.”

- Dowiadujemy się, jak po angielsku jest „dobry” i „zły”.

- Utrwalamy jak po angielsku są „ludzie”.

- Znamy podstawowe formy grzecznościowe po angielsku. Potrafimy

przywitać się , podziękować i przeprosić.

 

 

 

 

LINKI:

piosenki o  Wielkanocy:

Easter Bunny Song | Kids Song | Lyrics | Nursery Rhyme | Easter Song | Dance - Bing video

 

Easter Song for Kids - Easter Special | Nursery Rhymes for Children | Kids Academy - Bing video

 

Easter Songs for Kids | The Kiboomers | Let's Rock To Get Ready for Easter | Easter Eggs | Rabbit - Bing video

 

Hop Hop Little Bunny | Kids Song | The Kiboomers | Easter Songs | Easter Bunny | Children - Bing video

 

Piosenka o wiośnie:

 

Spring Song for Kids - Spring is HERE by ELF Learning - ELF Kids Videos - Bing video

 

Piosenki o zwierzętach:

 

Five Little Ducks - Spring Songs for Children with Lyrics - Kids Songs by The Learning Station - Bing video

 

Old MacDonald Had a Farm | Flickbox Nursery Rhymes | Children Songs with Lyrics - Bing video

 


JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KURCZAKI

Co robimy na zajęciach w marcu:

 

- Utrwalamy poznane kolory.

- Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spodnie, buty.

- Przypominamy sobie  jak po angielsku mówi się  „słońce”.

- Dowiadujemy się, jak po angielsku są „kwiaty” i „deszcz”.

- Rozmawiamy o dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka z warzyw i owoce.

- Utrwalamy poznane na jesieni owoce i warzywa.

- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty” i „drzewa”.

- Poznajemy zwierzęta gospodarcze takie jak: pies, krowa, świnka i koń.

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „teatr”, „aktor” i „aktorka”.

  

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: MUCHOMORKI

Co robimy na zajęciach w marcu:

 

- Utrwalamy poznane kolory.

- Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spodnie, buty.

- Przypominamy sobie  jak po angielsku mówi się  „słońce”.

- Rozmawiamy o dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka z warzyw i owoce.

- Utrwalamy poznane na jesieni owoce i warzywa.

- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty” i „drzewa”.

- Poznajemy zwierzęta gospodarcze takie jak: pies, krowa, świnka i koń.

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „teatr”, „aktor” i „aktorka”.

 

 JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: PSZCZOŁY

Co robimy na zajęciach w marcu:

 

- Utrwalamy poznane kolory.

- Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spodnie, buty.

- Przypominamy sobie  jak po angielsku mówi się  „słońce”.

- Rozmawiamy o dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka z warzyw i owoce.

- Utrwalamy poznane na jesieni owoce i warzywa.

- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty” i „drzewa”.

- Poznajemy zwierzęta gospodarcze takie jak: pies, krowa, świnka i koń.

 

 JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: BIEDRONKI

Co robimy na zajęciach w marcu:

 

- Utrwalamy poznane kolory.

- Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spodnie, buty.

- Rozmawiamy o dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka z warzyw i owoce.

- Nazywamy po angielsku takie wynalazki jak: „telefon”, „telefon komórkowy”, „komputer”, „laptop”.

- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty” i „drzewa”.

- Przypominamy sobie z piosenki „We are happy” jak mówi się po angielsku „morze” i „rozgwiazdy”.

- Dowiadujemy się jak jest  po angielsku  „konika morski”.

 

 JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KRASNALE

Co robimy na zajęciach w marcu:

 

- Liczymy po angielsku do 20.

- Powtarzamy części ciała. Nazywamy po angielsku „szyję” i „plecy”.

-  Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spódnica, sukienka, sweter, spodnie, buty.

- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie.  Przypominamy sobie  jak po angielsku mówi się  „słońce”  i „słonecznie”.

- Dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się „ciepło”.

- Rozmawiamy o dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka, owoce i warzywa.

- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty”,  „drzewa” i „pąki”.

- Poznajemy zwierzęta gospodarcze takie jak: pies, krowa, świnka i koń.

 

 JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SMERFY

Co robimy na zajęciach w marcu:

 

- Liczymy po angielsku do 20.

- Powtarzamy części ciała. Nazywamy po angielsku „szyję” i „plecy”.

-  Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spódnica, sukienka, sweter, spodnie, buty.

- Jesteśmy małymi odkrywcami. Świat nas bardzo ciekawi, więc dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się na „lupę”, „lornetkę”, „latarkę” i … „skrzynię skarbów”. J

- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Przypominamy sobie  jak po angielsku mówi się  „słońce”  i „słonecznie”.

- Dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się „ciepło”.

- Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty”,  „drzewa” i „pąki”.

- Rozmawiamy o wielkiej wprawie. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „statek”, „samolot”, „mapa”, „plecak” i „śpiwór”.

 

 JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZAJĄCE

Co robimy na zajęciach w marcu:

 

- Liczymy po angielsku do 20.

- Powtarzamy części ciała. Nazywamy po angielsku „szyję” i „plecy”.

-  Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spódnica, sukienka, sweter, spodnie, buty.

- Rozmawiamy o dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka,  owoce i warzywa.

- Utrwalamy poznane na jesieni owoce i warzywa.

- Nazywamy po angielsku takie wynalazki jak: „telefon”, „telefon komórkowy”, „komputer”, „laptop”, „Internet”.

- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie.  Przypominamy sobie  jak po angielsku mówi się  „słońce”  i „słonecznie”.

- Dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się „ciepło”.

- Przypominamy sobie z piosenki „We are happy” jak mówi się po angielsku „morze” i „rozgwiazdy”.

- Ciekawią nas morskie przygody, więc dowiadujemy się jak jest  po angielsku „statek”; jak są „ryby” i  jak jest „konika morski”.

 

 JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZUCHY

Co robimy na zajęciach w marcu:

 

- Liczymy po angielsku do 20.

- Powtarzamy części ciała. Nazywamy po angielsku „szyję” i „plecy”.

-  Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spódnica, sukienka, sweter, spodnie, buty.

- Zapoznajemy się z nazwami znanych na całym świecie  bajek Disney’a: „Cinderella” - Kopciuszek,

 „Beauty and the Beast” - Piękna i Bestia,

 „Winnie - the - Pooh” - Kubuś Puchatek

- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie.  Przypominamy sobie  jak po angielsku mówi się  „słońce”  i „słonecznie”.

- Dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się „ciepło”.

- Dyskutujemy dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka, owoce i warzywa.

- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty”,  „drzewa” i „pąki”.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: STARSZAKI

Co robimy na zajęciach w marcu:

 

- Liczymy po angielsku do 20.

- Powtarzamy części ciała. Nazywamy po angielsku „szyję” i „plecy”.

-  Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spódnica, sukienka, sweter, spodnie, buty.

- Dyskutujemy dbaniu o zdrowie na przedwiośniu. Wiemy, jak po angielsku jest woda, sałatka, owoce i warzywa.

- Nazywamy po angielsku takie wynalazki jak: „telefon”, „telefon komórkowy”, „komputer”, „laptop”, „Internet”.

- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Przypominamy sobie  jak po angielsku mówi się  „słońce”  i „słonecznie”.

- Dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się „ciepło”.

- Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty” i „drzewa”.

- Przypominamy sobie z piosenki „We are happy” jak mówi się po angielsku „morze” i „rozgwiazdy”.

- Ciekawią nas morskie podróże i opowieści, więc dowiadujemy się jak jest  po angielsku „statek”; jak są „ryby” i  jak jest „konika morski”.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SKRZATY

Co robimy na zajęciach w marcu:

 

- Liczymy po angielsku do 20.

- Powtarzamy części ciała. Nazywamy po angielsku „szyję” i „plecy”.

-  Nazywamy po angielsku następujące ubrania: koszulka z krótkimi rękawkami, spódnica, sukienka, sweter, spodnie, buty.

- Jesteśmy małymi odkrywcami. Świat nas bardzo ciekawi, więc dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się na „lupę”, „lornetkę”, „latarkę” i … „skrzynię skarbów”. J

- Rozmawiamy o nadchodzącej wiośnie. Przypominamy sobie  jak po angielsku mówi się  „słońce”  i „słonecznie”.

- Dowiadujemy się, jak po angielsku mówi się „ciepło”.

- Nazywamy po angielsku „trawę”, „kwiaty”,  „drzewa” i „pąki”.

- Rozmawiamy o wielkiej wprawie i naszych podróżach.

- Dowiadujemy się jak po angielsku jest „statek”, „samolot”, „mapa”, „plecak”, „śpiwór”, „namiot” i „telefon komórkowy”.

- Przypominamy sobie jak po angielsku jest „jedzenie”.

 LINKI:

Piosenka „Spring is here” ( Wiosna jest tutaj)

Spring is HERE! - A Spring and 4 Senses Song by ELF Learning - YouTube

 

Zwierzęta gospodarskie:

FARM ANIMALS (zwierzęta na wsi po angielsku) - Bing video

 

Piosenka „Old Macdonald had a farm”:

 

Old MacDonald Had A Farm | Nursery Rhymes | Kids Songs & Children Rhyme - Bing video


Trwa karnawał! Poznaliśmy kilka podstawowych słówek związanych z balem karnawałowym. Wiemy, jak po angielsku jest "bal", "maska karnawałowa" i "balony". Znamy po angielsku czynność "tanczyć". Potrafimy ... dance ! 

To my Starszaki i Biedronki przed dzisiejszym balem. Tańczymy i śpiewamy piosenki po angielsku. 

 


JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KURCZAKI

Co robimy na zajęciach w lutym:

 

- Liczymy po angielsku do 10.

- Utrwalamy poznane kolory.

- Powtarzamy części ciała. Uczymy się kolejnego słowa: „legs” - nogi.

- Poznajemy następujące  zwierzęta egzotyczne: elephant - słoń, lion - lew, zebra - zebra, giraffe - żyrafa.

- Zapoznajemy się z nazwami znanych na całym świecie  bajek Disney’a:

„Cinderella” - Kopciuszek,

„Beauty and the Beast” - Piękna i Bestia,

 „Winnie - the - Pooh” - Kubuś Puchatek

- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak jest po angielsku „lód”, „iglo” i  „niedźwiedź polarny”.

- Poznajemy słówka związane z kosmosem. Dowiadujemy się jak mówi się po angielsku na „niebo”, „gwiazdy” i „słońce”.

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: MUCHOMORKI

Co robimy na zajęciach w lutym:

 

- Liczymy po angielsku do 10.

- Utrwalamy poznane kolory.

- Powtarzamy części ciała. Uczymy się kolejnego słowa: „legs” - nogi.

- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak jest po angielsku „lód”, „iglo” i  „niedźwiedź polarny”.

- Poznajemy następujące  zwierzęta egzotyczne: elephant - słoń, lion - lew, zebra - zebra, giraffe - żyrafa.

- Poznajemy słówka związane z kosmosem. Dowiadujemy się jak mówi się po angielsku na „niebo”, „gwiazdy” i „słońce”.

- Zapoznajemy się z nazwami znanych na całym świecie  bajek Disney’a: „Cinderella” - Kopciuszek,

 „Beauty and the Beast” - Piękna i Bestia,

 „Winnie - the - Pooh” - Kubuś Puchatek

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: PSZCZOŁY

Co robimy na zajęciach w lutym:

 

- Liczymy po angielsku do 10.

- Utrwalamy poznane kolory.

- Powtarzamy części ciała. Uczymy się kolejnego słowa: „legs” - nogi.

- Poznajemy następujące  zwierzęta egzotyczne: elephant - słoń, lion - lew, zebra - zebra, giraffe - żyrafa.

- Poznajemy słówka związane z kosmosem. Dowiadujemy się jak mówi się po angielsku na „niebo”, „gwiazdy” i „słońce”.

- Zapoznajemy się z nazwami znanych na całym świecie  bajek Disney’a: „Cinderella” - Kopciuszek,

 „Beauty and the Beast” - Piękna i Bestia,

 „Winnie - the - Pooh” - Kubuś Puchatek

- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak  jest po angielsku „lód”.

- Uczymy się słów związanych z nadchodząca powoli wiosną :  „słońce”, „kwiaty” J

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: BIEDRONKI

Co robimy na zajęciach w lutym:

 

- Liczymy po angielsku do 10.

- Utrwalamy poznane kolory.

- Powtarzamy części ciała. Uczymy się kolejnego słowa: „legs” - nogi.

- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak  jest po angielsku „lód”, „iglo” i „niedźwiedź polarny”.

- Rozmawiamy o balu karnawałowym. Zapoznajemy się ze słowem „karnawał”.

- Uczymy się po angielsku słowa: „bal”, „maska karnawałowa”, „balony”.

- Wiemy jak mówi się po angielsku  „tańczyć”.

- Rozmawiamy o naszej głównej polskiej  rzece. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „woda”, „rzeka” i  „Rzeka Wisła” J

- Utrwalamy słowo „teatr”. Uczymy się słowa „kino”,  „galeria” i „muzeum”.

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KRASNALE

Co robimy na zajęciach w lutym:

- Liczymy po angielsku do 20.

- Utrwalamy  poznane zabawki.

- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak jest po angielsku „lód”, „iglo” i  „niedźwiedź polarny”.

- Poznajemy następujące  zwierzęta egzotyczne: elephant - słoń, lion - lew, zebra - zebra, giraffe - żyrafa.

- Uczymy się słów  związanych  z kosmosem. Dowiadujemy się jak mówi się po angielsku na „niebo”, „gwiazdy”, „słońce”, „Ziemię” i „księżyc”.

- Zapoznajemy się z nazwami znanych na całym świecie  bajek Disney’a:

„Cinderella” - Kopciuszek,

„Beauty and the Beast” - Piękna i Bestia,

 „Winnie - the - Pooh” - Kubuś Puchatek

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SMERFY

Co robimy na zajęciach w lutym:

 

- Liczymy po angielsku do 20.

- Utrwalamy  poznane zabawki.

- Rozmawiamy o balu karnawałowym. Zapoznajemy się ze słowem „karnawał”.

- Uczymy się po angielsku słowa: „bal”, „maska karnawałowa”, „balony”.

- Wiemy jak mówi się po angielsku  „tańczyć”.

- Poznajemy następujące sportowe aktywności: „biegać”, „skakać”, „pływać”

 i „jeździć na nartach”.

- Utrwalamy poznane owoce i warzywa.

- Rozmawiamy o siłach  przyrody. Uczymy się po angielsku słowa: „burza”,

„powódź”, „huragan” i „trzęsienie ziemi”.

- Nazywamy po angielsku cztery żywioły: żywioł ognia, żywioł powietrza,

żywioł ziemi i żywioł wody J

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZAJĄCE

Co robimy na zajęciach w lutym:

 

- Liczymy po angielsku do 20.

- Utrwalamy  poznane zabawki.

- Rozmawiamy o balu karnawałowym. Zapoznajemy się ze słowem „karnawał”.

- Uczymy się po angielsku słowa: „bal”, „maska karnawałowa”, „balony”.

- Wiemy jak mówi się po angielsku  „tańczyć”.

- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak jest po angielsku „lód”, „iglo” i  „niedźwiedź polarny”.

- Rozmawiamy o naszej głównej polskiej  rzece. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „woda”, „rzeka” i  „Rzeka Wisła” J

- Poznajemy obiekty związane ze sztuką. Nazywamy po angielsku „teatr”,  „kino”,  „galerię” i „muzeum”.

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZUCHY

Co robimy na zajęciach w lutym:

 

- Liczymy po angielsku do 20.

- Utrwalamy  poznane zabawki.

- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak jest po angielsku „lód”, „iglo” i  „niedźwiedź polarny”.

- Rozmawiamy o balu karnawałowym. Zapoznajemy się ze słowem „karnawał”.

- Uczymy się po angielsku słowa: „bal”, „maska karnawałowa”, „balony”.

- Wiemy jak mówi się po angielsku  „tańczyć”.

- Poznajemy następujące  zwierzęta egzotyczne: elephant - słoń, lion - lew, zebra - zebra, giraffe - żyrafa.

- Uczymy się słów  związanych  z kosmosem. Dowiadujemy się jak mówi się po angielsku na „niebo”, „gwiazdy”, „słońce”, „Ziemię” i „księżyc”.

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: STARSZAKI

Co robimy na zajęciach w lutym:

 

- Liczymy po angielsku do 20.

- Utrwalamy  poznane zabawki.

- Rozmawiamy o balu karnawałowym. Zapoznajemy się ze słowem „karnawał”.

- Uczymy się po angielsku słowa: „bal”, „maska karnawałowa”, „balony”.

- Wiemy jak mówi się po angielsku  „tańczyć”.

- Powtarzamy poznane słowa o zimie. Dowiadujemy się jak jest po angielsku „lód”, „iglo” i  „niedźwiedź polarny”.

- Rozmawiamy o naszej głównej polskiej  rzece. Dowiadujemy się jak po angielsku jest „woda”, „rzeka” i  „Rzeka Wisła” J

- Poznajemy obiekty związane ze sztuką. Nazywamy po angielsku „teatr”,  „kino”,  „galerię” i „muzeum”.

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SKRZATY

Co robimy na zajęciach w lutym:

 

- Liczymy po angielsku do 20.

- Utrwalamy  poznane zabawki.

- Rozmawiamy o balu karnawałowym. Zapoznajemy się ze słowem „karnawał”.

- Uczymy się po angielsku słowa: „bal”, „maska karnawałowa”, „balony”.

- Wiemy jak mówi się po angielsku  „tańczyć”.

- Poznajemy następujące sportowe aktywności: „biegać”, „skakać”, „pływać”

 i „jeździć na nartach”.

- Utrwalamy poznane owoce i warzywa.

- Rozmawiamy o siłach  przyrody. Uczymy się po angielsku słowa: „burza”,

„powódź”, „huragan” i „trzęsienie ziemi”.

- Nazywamy po angielsku cztery żywioły: żywioł ognia, żywioł powietrza,

żywioł ziemi i żywioł wody J

 

LINKI:

Cyfry: 1 - 20

Count And Move (HD) | Super Simple Songs - Bing video

 

Dzikie zwierzęta:

 

BIBISIE -LION,ZEBRA,ELEPHANT....nauka języka angielskiego dla dzieci - Bing video

 

Filmik o Planecie Ziemi

PLANETA ZIEMIA NA ZAWSZE [HD] [PL] - Bing video


JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KURCZAKI

Co robimy na zajęciach w styczniu:

 

- Dowiadujemy się jak mówimy na „karnawał” po angielsku.

- Tańczymy i nazywamy po angielsku  czynność, którą wykonujemy.

- Nazywamy zabawki po angielsku: „piłka”, „lalka”, „samochód”,  „miś pluszowy”.

- Powtarzamy ja po angielsku mówimy na „zwierzęta” i „ptaki”. Wiemy, czego szukają pod śnieżnym puchem.

- Powtarzamy poznanych członków rodziny. Nazywamy „babcię” i „dziadka” po angielsku.

- Wiemy, jak po angielsku mówi się „kocham”.

- Rozumiemy zdanie „I love my grandparents”.

- Nazywamy „śnieg” po angielsku.

- Dowiadujemy się,  jak mówi się na „płatki śniegu” w języku angielskim.

- Potrafimy powiedzieć jak jest po angielsku „bałwan”, czyli nasz mężczyzna ze

śniegu. J


JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KURCZAKI

Co robimy na zajęciach w grudniu:

- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.

- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.

- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).

- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”

 w języku angielskim.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.

- Nazywamy  po angielsku wynalazek tykający na ścianie

 i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali.

- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022.  Nazywamy zwrot  „Nowy Rok” po angielsku.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne  życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: MUCHOMORKI

Co robimy na zajęciach w grudniu:

- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.

- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.

- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).

- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”

 w języku angielskim.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.

- Nazywamy  po angielsku wynalazek tykający na ścianie

 i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali.

- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022.  Nazywamy zwrot  „Nowy Rok” po angielsku.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne  życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.

 

 JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: PSZCZOŁY

Co robimy na zajęciach w grudniu:

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: MUCHOMORKI

Co robimy na zajęciach w grudniu:

- Wiemy jak nazywa się „dinozaur” w języku angielskim.

- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.

- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.

- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).

- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”

 w języku angielskim.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.

- Nazywamy  po angielsku wynalazek tykający na ścianie

 i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali.

- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022.  Nazywamy zwrot  „Nowy Rok” po angielsku.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne  życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: BIEDRONKI

Co robimy na zajęciach w grudniu:

 - Dowiadujemy się jak nazywa się teatr po angielsku.

- Wiemy, jak mówi się po angielsku na kuchnię i kuchenkę.

 - Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.

- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.

- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).

- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”

 w języku angielskim.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.

- Nazywamy  po angielsku wynalazek tykający na ścianie

 i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali.

- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022.  Nazywamy zwrot  „Nowy Rok” po angielsku.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne  życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KRASNALE

Co robimy na zajęciach w grudniu:

- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.

- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.

- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).

- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”

 w języku angielskim.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.

- Słuchamy i śpiewamy pierwszą zwrotkę kolędy „Silent Night.” (Cicha Noc)

- Nazywamy  po angielsku wynalazek tykający na ścianie

 i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali. Nazywamy również ten mały, co odmierza czas na nadgarstku. Liczymy zegarki, które widzimy.

- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022.  Nazywamy zwrot  „Nowy Rok” po angielsku.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne  życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SMERFY

Co robimy na zajęciach w grudniu:

- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.

- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.

- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).

- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”

 w języku angielskim.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.

- Słuchamy i śpiewamy pierwszą zwrotkę kolędy „Silent Night.” (Cicha Noc)

- Nazywamy  po angielsku wynalazek tykający na ścianie

 i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali. Nazywamy również ten mały, co odmierza czas na nadgarstku. Liczymy zegarki, które widzimy.

- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022.  Nazywamy zwrot  „Nowy Rok” po angielsku.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne  życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZAJĄCE

Co robimy na zajęciach w grudniu:

- Dowiadujemy się jak nazywa się teatr po angielsku.

- Wiemy, jak mówi się po angielsku na kuchnię i kuchenkę.

- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.

- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.

- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).

- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”

 w języku angielskim.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.

- Słuchamy i śpiewamy pierwszą zwrotkę kolędy „Silent Night.” (Cicha Noc)

- Nazywamy  po angielsku wynalazek tykający na ścianie

 i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali. Nazywamy również ten mały, co odmierza czas na nadgarstku. Liczymy zegarki, które widzimy.

- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022.  Nazywamy zwrot  „Nowy Rok” po angielsku.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne  życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZUCHY

Co robimy na zajęciach w grudniu:

- Wiemy jak nazywa się „przyjaciel” i „miś pluszowy”

w języku angielskim.

- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.

- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.

- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).

- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”

 w języku angielskim.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.

- Słuchamy i śpiewamy pierwszą zwrotkę kolędy „Silent Night.” (Cicha Noc)

- Nazywamy  po angielsku wynalazek tykający na ścianie

 i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali. Nazywamy również ten mały, co odmierza czas na nadgarstku. Liczymy zegarki, które widzimy.

- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022.  Nazywamy zwrot  „Nowy Rok” po angielsku.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne  życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: STARSZAKI

Co robimy na zajęciach w grudniu:

- Dowiadujemy się jak nazywa się teatr po angielsku.

- Wiemy, jak mówi się po angielsku na kuchnię i kuchenkę.

- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.

- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.

- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).

- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”

 w języku angielskim.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.

- Słuchamy i śpiewamy pierwszą zwrotkę kolędy „Silent Night.” (Cicha Noc)

- Nazywamy  po angielsku wynalazek tykający na ścianie

 i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali. Nazywamy również ten mały, co odmierza czas na nadgarstku. Liczymy zegarki, które widzimy.

- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022.  Nazywamy zwrot  „Nowy Rok” po angielsku.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne  życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SKRZATY

Co robimy na zajęciach w grudniu:

- Nazywamy nadchodzącą porę roku po angielsku.

- Wiemy, jak mówi się na „bałwanka” w języku angielskim.

- Rozumiemy znaczenie słowa „cold” (zimno).

- Rozmawiamy o Bożym Narodzeniu. Dowiadujemy się, jak mówimy po angielsku „Boże Narodzenie”. Nazywamy „gwiazdę”, „choinkę”, „Świętego Mikołaja” i „prezenty”

 w języku angielskim.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Merry Christmas”. Wiemy, jak składa się bożonarodzeniowe życzenia po angielsku.

- Słuchamy i śpiewamy pierwszą zwrotkę kolędy „Silent Night.” (Cicha Noc)

- Nazywamy  po angielsku wynalazek tykający na ścianie

 i odmierzający czas. Liczymy zegary w naszej sali. Nazywamy również ten mały, co odmierza czas na nadgarstku. Liczymy zegarki, które widzimy.

- Rozmawiamy o Nowym Roku 2022.  Nazywamy zwrot  „Nowy Rok” po angielsku.

- Rozumiemy, co oznacza zwrot „Happy New Year! ”Wiemy, jak składa się noworoczne  życzenia po angielsku. Życzymy sobie wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku 2022.

 

 

LINKI DLA CHĘTNYCH:

 - Kolęda „Silent Night”:

 

Silent Night - Kid's Version w/ Lyrics - Bing video

 

- Piosenka „Jingle Bells”

Jingle bells, Jingle bells, Jingle all the way! (christmas song for kids with lyrics) - Bing video

 

- Piosenka „ We Wish You A Merry Christmas”

 

We Wish you a Merry Christmas | Xmas Carols | Nursery Rhymes & Kids Songs - Bing video


Nauczyliśmy się opisywać nasze emocje. Potrafimy mówić po angielsku:  "Jestem szczęśliwy", "Jestem smutny", "Jestem śpiący", "Jestem przestraszony". Potrafimy pokazywać nasze emocje  i nawet je ... narysować !

Oto my Skrzaty, Smerfy, Starszaki i Zające - nasze emocje i prace.

 


Boże Narodzenie to niewątpliwie najpiękniejszy czas w roku. Blask choinki, Święty Mikołaj, prezenty .... 

Wszyscy poznaliśmy słówka związane ze Świętami a my, 5 - i 6 - latki, uczyliśmy się pierwszej zwrotki jednej z najpiękniejszych kolęd na świecie - "Cichej Nocy". 

A na koniec zajęć o Świętach, kolorowaliśmy poznane przez nas bożonarodzeniowe słówka i składaliśmy sobie  świąteczne życzenia. Wszystkim dzieciom w naszym przedszkolu i na świecie - pięknych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia. 

                                                                                                                            Merry Christmas !

 

 

 


Z okazji Dnia Niepodległości, nazywamy język polski i nasz kraj  - Polskę po angielsku, określamy swoją narodowość oraz na znak miłości do ojczyzny,  rysujemy czerwone  serca i  polskie flagi. Kochamy Polskę !

 


JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KURCZAKI

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Utrwalamy poznane owoce i warzywa:  apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki), carrots (marchewki), tomatoes (pomidory), potatoes (ziemniaki),onions (cebulki).

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

 

- Nazywamy naszego przyjaciela -  pluszowego misia po angielsku:

       „teddy bear”. Znamy słowo „przyjaciel” po angielsku: „friend”

- Określamy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

 

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: MUCHOMORKI

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Utrwalamy poznane owoce:  apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki)

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Utrwalamy poznane warzywa:  carrots (marchewki), tomatoes (pomidory), potatoes (ziemniaki), onions (cebulki)

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

 

- Nazywamy naszego przyjaciela -  pluszowego misia po angielsku:

       „teddy bear”. Znamy słowo „przyjaciel” po angielsku: „friend”

- Określamy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

 

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: PSZCZOŁY

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Określamy jesienną pogodę:

  • It’s sunny - Jest słonecznie.
  • It’s cloudy - Jest pochmurnie.
  • It’s windy - Jest wietrznie.
  • It’s rainy - Jest deszczowo.

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Utrwalamy poznane owoce i warzywa:  apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki), carrots (marchewki), tomatoes (pomidory), potatoes (ziemniaki), onions (cebulki)

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

- Określamy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

 

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: BIEDRONKI

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Znamy i czytamy numer alarmowy 112 po angielsku.

- Bawimy się w zabawę „green light, red light” (światło zielone, światło czerwone).

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

-  Określamy jesienną pogodę:

  • It’s sunny - Jest słonecznie.
  • It’s cloudy - Jest pochmurnie.
  • It’s windy - Jest wietrznie.
  • It’s rainy - Jest deszczowo.

 

- Rozpoznajemy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KRASNALE

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Określamy jesienną pogodę:

  • It’s sunny - Jest słonecznie.
  • It’s cloudy - Jest pochmurnie.
  • It’s windy - Jest wietrznie.
  • It’s rainy - Jest deszczowo.

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

- Rozpoznajemy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

 

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

- Nazywamy po angielsku „trawę” (grass), „kwiaty” (flowers) i „drzewa” (trees)

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SMERFY

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Dowiadujemy się jak nazywamy „Grudziądz” po angielsku.

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

-  Nazywamy i wykonujemy  czynności: run - biegać, jump - skakać,

 sing - śpiewać, dance - tańczyć,  play with toys - bawić się zabawkami

Potrafimy mówić, że potrafimy je wykonać: „I can ….“

 

-  Rozpoznajemy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

 

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZUCHY

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Określamy jesienną pogodę:

  • It’s sunny - Jest słonecznie.
  • It’s cloudy - Jest pochmurnie.
  • It’s windy - Jest wietrznie.
  • It’s rainy - Jest deszczowo.

- Utrwalamy poznane owoce i warzywa:  apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki), carrots (marchewki), tomatoes (pomidory), potatoes (ziemniaki), onions (cebulki)

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

-  Rozpoznajemy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZAJĄCE

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Potrafimy przeczytać  numery alarmowe: 999, 997,998, 112 po angielsku.

- Wiemy jak jest „światło zielone” i „światło czerwone w języku angielskim:

             green light - światło zielone    red light - światło czerwone

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Określamy jesienną pogodę:

  • It’s sunny - Jest słonecznie.
  • It’s cloudy - Jest pochmurnie.
  • It’s windy - Jest wietrznie.
  • It’s rainy - Jest deszczowo.

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.

                            This is my family.”

-  Rozpoznajemy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m angry - Jestem zły.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: STARSZAKI

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Potrafimy przeczytać  numery alarmowe: 999, 997,998, 112 po angielsku.

- Wiemy jak jest „światło zielone” i „światło czerwone w języku angielskim:

             green light - światło zielone    red light - światło czerwone

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Określamy jesienną pogodę:

  • It’s sunny - Jest słonecznie.
  • It’s cloudy - Jest pochmurnie.
  • It’s windy - Jest wietrznie.
  • It’s rainy - Jest deszczowo.

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.”   X2

-  Rozpoznajemy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m angry - Jestem zły.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SKRZATY

Co robimy na zajęciach w listopadzie:

- Dowiadujemy się jak nazywamy „Grudziądz” po angielsku.

- Nazywamy język polski  i nasz kraj - Polskę po angielsku:

                      Polish - język polski                 Poland - Polska

- Określamy swoją narodowość: I’m Polish (Jestem Polakiem / Polką )

- Nazywamy członków swojej rodziny: mum (mama), dad  (tata),

sister ( siostra), brother (brat)

- Słuchamy i śpiewamy piosenkę „My mum, my dad”:

                           „My mum, my dad.                  

                             My sisters and my brother.          X2

                            This is my family.”   X2

- Nazywamy i wykonujemy  czynności: run - biegać, jump - skakać,

 sing - śpiewać, dance - tańczyć,  play with toys - bawić się zabawkami

Potrafimy mówić, że potrafimy je wykonać: „I can ….“

 

-  Rozpoznajemy  swoje emocje:

I’m happy - Jestem szczęśliwy.

I’m sad - Jestem smutny.

I’m angry - Jestem zły.

I’m sleepy - Jestem śpiący.

- Słuchamy piosenki  Disney’a  „We are happy” o szczęśliwych rybkach, rozgwiazdach i  muszelkach mieszkających w morzu.

 

 

 

 

 

LINKI:

- piosenka o rodzinie „I Love My Family”:

 

https://www.youtube.com/watch?v=d_WQEw13TCo

 

- piosenka o pogodzie: „What’s The Weather Like Today ?”:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Jn7uAsLWXpk

 

- piosenka o emocjach „Hello, how are you ?”:

 

https://www.bing.com/videos/search?q=you+tube+emotions+dla+dzieci&&view=detail&mid=5C55047BCC6DE64BB0AC5C55047BCC6DE64BB0AC&&FORM=VDRVRV

 

- piosenka o kolorze czerwonym „What is red?”:

https://www.youtube.com/watch?v=tJCt_fq32RM

 

- piosenka po polsku z okazji Dnia Niepodległości „Jestem Polakiem”:

 

https://www.youtube.com/watch?v=plug6OIrxRM


Hey, it’s Pumpkin Day!

 


JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KURCZAKI

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Liczymy do 10.

- Śpiewamy piosenkę „Dogs, dogs”:

                                     „Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      1, 2, 3 (Woof, woof, woof!)

                                      4, 5 ,6 (Woof, woof, woof!)

                                      7, 8 , 9 (Woof, woof, woof)

                                      10 ! Let’s go! lets’s go!

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki).

- Poznajemy słowa: leaves ( liście), garden ( ogród), grass (trawa).

- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:

animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)

- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)

- Rozumiemy zdania o pogodzie: It’s sunny (Jest słonecznie),

It’s windy (Jest wietrznie), It’s cloudy (Jest pochmurno),  It’s rainy (Jest deszczowo)

- Nazywamy części twarzy i ciała: head (głowa),hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazuje swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:

                               „My hands, my hands!  My head, my head!

                                My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy kolory: orange ( pomarańczowy), pink ( różowy), purple

 ( fioletowy) i szukamy ich na swoim ubraniu i po sali.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: MUCHOMORKI

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Liczymy do 10.

- Śpiewamy piosenkę „Dogs, dogs”:

                                     „Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      1, 2, 3 (Woof, woof, woof!)

                                      4, 5 ,6 (Woof, woof, woof!)

                                      7, 8 , 9 (Woof, woof, woof)

                                      10 ! Let’s go! lets’s go!

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki).

- Poznajemy słowa: leaves ( liście), garden ( ogród), grass (trawa).

- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:

animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)

- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)

- Rozumiemy zdania o pogodzie: It’s sunny (Jest słonecznie),

It’s windy (Jest wietrznie), It’s cloudy (Jest pochmurno),  It’s rainy (Jest deszczowo)

- Nazywamy części twarzy i ciała: head (głowa),hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazuje swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy  piosenkę „My hands, my hands”:

                               „My hands, my hands!  My head, my head!

                                My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy kolory: orange ( pomarańczowy), pink ( różowy), purple

 ( fioletowy) i szukamy ich na swoim ubraniu i po sali.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: PSZCZOŁY

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Liczymy do 10. Śpiewamy piosenkę „Dogs, dogs”:

                                     „Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      1, 2, 3 (Woof, woof, woof!)

                                      4, 5 ,6 (Woof, woof, woof!)

                                      7, 8 , 9 (Woof, woof, woof)

                                      10 ! Let’s go! lets’s go!

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki).

- Poznajemy słowa: leaves ( liście), garden ( ogród), grass (trawa).

- Nazywamy warzywa: carrots ( marchewki), tomatoes ( pomidory),  potatoes

 ( ziemniaki), onions (cebulki)

- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:

animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)

- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)

- Rozumiemy zdania o pogodzie: It’s sunny (Jest słonecznie),

It’s windy (Jest wietrznie), It’s cloudy (Jest pochmurno),  It’s rainy

(Jest deszczowo)

- Nazywamy części twarzy i ciała: head (głowa),hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazuje swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy  piosenkę „My hands, my hands”:

                               „My hands, my hands!  My head, my head!

                                My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy kolory: orange ( pomarańczowy), pink ( różowy), purple (fioletowy) i szukamy ich na swoim ubraniu i po sali.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: BIEDRONKI

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Liczymy do 10. Śpiewamy piosenkę „Dogs, dogs”:

                                     „Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      Dogs, dogs. How many dogs ?

                                      1, 2, 3 (Woof, woof, woof!)

                                      4, 5 ,6 (Woof, woof, woof!)

                                      7, 8 , 9 (Woof, woof, woof)

                                      10 ! Let’s go! lets’s go!

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki).

- Poznajemy słowa: leaves ( liście), garden ( ogród), grass (trawa).

- Nazywamy warzywa: carrots ( marchewki), tomatoes ( pomidory),  potatoes

 ( ziemniaki), onions (cebulki)

- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:

animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)

- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)

- Rozumiemy zdania o pogodzie: It’s sunny (Jest słonecznie),

It’s windy (Jest wietrznie), It’s cloudy (Jest pochmurno),  It’s rainy

(Jest deszczowo)

- Nazywamy części twarzy i ciała: head (głowa),hands ( ręce), tummy ( brzuch), legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazuje swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy  piosenkę „My hands, my hands”:

                               „My hands, my hands!  My head, my head!

                                My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy kolory: orange ( pomarańczowy), pink ( różowy), purple (fioletowy) i szukamy ich na swoim ubraniu i po sali.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: KRASNALE

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Nazywamy  części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)

arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch),  legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:  

                             „My hands, my hands!  My head, my head!

                                 My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.

- Nazywamy  warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),

onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.

- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka: animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie).

- Rozumiemy znaczenie zdań:

Animals are looking for food. (Zwierzęta szukają pożywienia)

Birds are looking for food. ( Ptaki szukają pożywienia)

- Rozmawiamy o przygotowaniach ludzi do zimy; poznajemy slówka:

people (ludzie), warm clothes (ciepłe ubrania), healthy food (zdrowe jedzenie), central heating (centralne ogrzewanie)

 

 

 

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SMERFY

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Nazywamy  części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)

arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch),  legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:  

                             „My hands, my hands!  My head, my head!

                                 My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.

- Nazywamy  warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),

onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.

- Nazywamy siebie; poznajemy słowa: people  (ludzie), friends ( przyjaciele), girls ( dziewczyny), boys (chłopcy)

- Poznajemy zmysły: hear  - słyszeć, see - widzieć, touch - dotykać,

smell  - wąchać taste - smakować. Mówimy  o swoich zmysłach.

 

- Śpiewamy piosenkę „I’ve got 5 senses”:

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I hear with my ears. I see with my eyes. I smell with my nose.

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I touch with my hands. I taste with my mouth. Just like you.

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZAJĄCE

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Nazywamy  części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)

arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch),  legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:  

                             „My hands, my hands!  My head, my head!

                                 My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.

- Nazywamy  warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),

onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.

- Nazywamy siebie; poznajemy słowa: people  (ludzie), friends ( przyjaciele), girls ( dziewczyny), boys (chłopcy)

- Poznajemy zmysły: hear  - słyszeć, see - widzieć, touch - dotykać,

smell  - wąchać taste - smakować. Mówimy  o swoich zmysłach.

 

- Śpiewamy piosenkę „I’ve got 5 senses”:

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I hear with my ears. I see with my eyes. I smell with my nose.

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I touch with my hands. I taste with my mouth. Just like you.

 

 

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: ZUCHY

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Nazywamy  części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)

arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch),  legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:  

                             „My hands, my hands!  My head, my head!

                                 My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.

- Nazywamy  warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),

onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.

- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:

animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)

- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)

- Poznajemy zmysły: hear  - słyszeć, see - widzieć, touch - dotykać,

smell  - wąchać taste - smakować. Mówimy  o swoich zmysłach.

 

- Śpiewamy piosenkę „I’ve got 5 senses”:

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I hear with my ears. I see with my eyes. I smell with my nose.

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I touch with my hands. I taste with my mouth. Just like you.

 

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: STARSZAKI

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Nazywamy  części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)

arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch),  legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:  

                             „My hands, my hands!  My head, my head!

                                 My feet, my feet ! My body, my body!”

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.

- Nazywamy  warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),

onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.

- Nazywamy siebie; poznajemy słowa: people  (ludzie), friends ( przyjaciele), girls ( dziewczyny), boys (chłopcy)

- Dowiadujemy się o życiu zwierząt w lesie; poznajemy podstawowe słówka:

animals (zwierzęta), birds (ptaki), forest (las), food ( jedzenie / pożywienie)

- Rozumiemy znaczenie zdań: „Animals are looking for food.”(Zwierzęta szukają pożywienia), „Birds are looking for food.” ( Ptaki szukają pożywienia)

- Poznajemy zmysły: hear  - słyszeć, see - widzieć, touch - dotykać,

smell  - wąchać taste - smakować. Mówimy  o swoich zmysłach.

- Śpiewamy piosenkę „I’ve got 5 senses”:

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I hear with my ears. I see with my eyes. I smell with my nose.

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I touch with my hands. I taste with my mouth. Just like you.

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA: SKRZATY

Co robimy na zajęciach w październiku:

- Nazywamy  części twarzy i ciała: face (twarz), head (głowa), hair (włosy)

arms (ramiona), hands ( ręce), tummy ( brzuch),  legs ( nogi), feet ( stopy). Wskazujemy swoje części twarzy i ciała.

- Śpiewamy piosenkę „My hands, my hands”:  

                             „My hands, my hands!  My head, my head!

                                 My feet, my feet ! My body, my body!”

- Poznajemy słówka: leaves (liście), mushrooms (grzyby), grass (trawa),

garden (ogród), forest (las)

- Nazywamy owoce: apples (jabłka), pears ( gruszki), plums (śliwki). Rysujemy je.

- Nazywamy  warzywa: carrots (marchewki), potatoes (ziemniaki),

onions (cebulki), tomatoes (pomidory). Rysujemy je.

- Nazywamy siebie; poznajemy słowa: people  (ludzie), friends ( przyjaciele), girls ( dziewczyny), boys (chłopcy)

- Poznajemy zmysły: hear  - słyszeć, see - widzieć, touch - dotykać,

smell  - wąchać taste - smakować. Mówimy  o swoich zmysłach.

- Śpiewamy piosenkę „I’ve got 5 senses”:

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I hear with my ears. I see with my eyes. I smell with my nose.

                     „I’ve got 5 senses. Just like you.

                      I hear, see, smell, touch and taste things too.

                      I touch with my hands. I taste with my mouth. Just like you.

 

 

FILMIK:

o przyjaciołach z bajek Disney’a:

Angielski dla dzieci - Magic English ( friends) - Bing video

LINKI Z PIOSENKAMI:

Cyfry: 1 - 10

TuTiTu Przedszkole | Policz do 10 | Nauka liczb po angielsku | 123 Plac Zabaw - Bing video

 

Kolory:

kolory po Angielsku English dla dzieci - YouTube

 

Części twarzy i ciała:

Bugs Team 1 - Colin's cards - Unit 3 - Bing video