-
1. „Co robimy w chłodne dni”
- rozwijanie kompetencji językowych poprzez wypowiedzi w oparciu o obrazek,
- rozwijanie mowy i myślenia,
- umiejętność układania rytmów,
- rozbudzanie muzycznych zainteresowań,
- rozwijanie koordynacji wzrokowo- ruchowej.
2. „Dbamy o czystość”
- wzbogacenie słownika czynnego,
- wydłużanie czasu koncentracji uwagi,
- rozwijanie umiejętności klasyfikowania wg jednej cechy: przeznaczenia,
- rozwijanie wyobraźni i poczucia estetyki.
3. „Zwierzęta domowe”
- rozwijanie spostrzegawczości i mowy,
- doskonalenie umiejętności wyrazistego mówienia,
- poszerzanie wiedzy o zwierzętach hodowanych w domu,
- przekazanie dzieciom na czym polega praca lekarza weterynarii,
- kształtowanie wyobraźni poprzez naśladowanie wybranych zwierząt,
- rozwijanie myślenia matematycznego.
4. „Ulubione bajki”
- wdrażanie do uważnego słuchania inscenizacji,
- wzbogacanie słownictwa biernego i czynnego,
- przestrzeganie dzieci o nieprzyjmowaniu prezentów, słodyczy od nieznajomych,
- kształtowanie umiejętności gry na instrumentach perkusyjnych i niekonwencjonalnych,
- nabywanie umiejętności klasyfikowania wg koloru.
5. „Ulubione bajki”
- budzenie zainteresowania książką i czytaniem,
- wdrażanie do uważnego słuchania wiersza,
- kształtowanie u dzieci postawy akceptacji innych,
- rozwijanie twórczej ekspresji,
- wyrażanie swoich przeżyć i spostrzeżeń w ekspresji muzycznej,
- określanie położenia przedmiotu w przestrzeni.