- Szczegóły
- Agnieszka Soja
- Kategoria: oddział smerfy
- Odsłony: 290
Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze na miesiąc
LISTOPAD 2022r.- GRUPA SMERFY
- Jesienna szaruga:
- wprowadzenie drukowanej i pisanej litery „m”, „M”,
- doskonalenie techniki czytania w zakresie poznanych liter,
- kształtowanie umiejętności rozpoznawania charakterystycznych cech późnej jesieni,
- zapoznanie z liczba 5 w aspekcie kardynalnym i porządkowym,
- doskonalenie sprawności manualnej.
- Mały patriota:
- wprowadzenie drukowanej i pisanej litery „d”, „D”,
- umacnianie więzi z najbliższą rodziną, krewnymi,
- kształtowanie poczucia przynależności narodowej,
- wzbogacenie słownika dzieci o nowe wyrazy- flaga, godło,
- zapoznanie Z „Legendą o Lechu, Czechu i Rusie”,
- ukazanie patriotyzmu w czasach współczesnych (wspólne obchodzenie świąt narodowych, śpiewanie pieśni patriotycznych),
- rozwijanie ogólnej sprawności fizycznej.
- W co się bawić kiedy pada deszcz?
- wprowadzenie drukowanej i pisanej litery „y”, „Y”,
- doskonalenie techniki wycinania określonych kształtów,
- rozpoznawanie i nazywanie emocji,
- zapoznanie z liczbą i cyfrą 0,
- doskonalenie umiejętności przeliczania w zakresie 5,
- doskonalenie umiejętności grania na instrumentach perkusyjnych”.
- Mój przyjaciel miś.
- wprowadzenie drukowanej i pisanej litery „l”, „L”,
- doskonalenie sprawności manualnej,
- zapoznanie z historią powstania pluszowego misia,
- zapoznanie dzieci ze znakami >,<,=,
- wyrabianie umiejętności porównywania liczebności zbiorów.
- Szczegóły
- Agnieszka Soja
- Kategoria: oddział smerfy
- Odsłony: 147
Jesienne witraże z naturalnych materiałów przyrodniczych w wykonaniu "Smerfów" :)
- Szczegóły
- Agnieszka Soja
- Kategoria: oddział smerfy
- Odsłony: 178
Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze na miesiąc
PAŹDZIERNIK 2022r.
- Nadchodzi Jesień:
- wprowadzenie drukowanej i pisanej litery „a”, „A”,
- zwrócenie uwagi na zmiany zachodzące w świecie roślin i zwierząt w różnych porach roku,
- rozwijanie zainteresowań jesienną przyrodą,
- doskonalenie umiejętności przeliczania elementów,
- usystematyzowanie wiedzy związanej z aktualna porą roku.
- Jesienny las:
- wprowadzenie drukowanej i pisanej litery „i”, „I”,
- wzbogacenie doświadczeń plastycznych,
- pogłębienie wiadomości o charakterystycznych cechach pory roku- jesieni,
- wspomaganie dzieci w intuicyjnym rozumieniu i kształtowaniu pojęć liczbowych,
- rozwijanie cech motoryki: zwinność i szybkość,
- rozwijanie wrażliwości muzycznej,
- utrwalenie nazw drzew liściastych.
- Dzień dobry, panie listonoszu.
- wprowadzenie drukowanej i pisanej litery „e”, „E”,
- wzbogacenie słownika dzieci o nowe wyrazy: nadawca, adresat,
- zapoznanie z liczbą 4 w aspekcie kardynalnym i porządkowym,
- doskonalenie sprawności manualnej i koordynacji wzrokowo- ruchowej,
- zapoznanie z różnymi sposobami przekazywania informacji,
- zapoznanie się z zasadami nowej zabawy „ Głuchy telefon”.
- Co robią zwierzęta jesienią?
- wprowadzenie drukowanej i pisanej litery „t”, „T”,
- wzbogacenie wiedzy dziecka na temat przygotowania zwierząt do zimy,
- umiejętność naśladowania zachowań wybranych zwierząt,
- utrwalenie nazw i zwyczajów zwierząt leśnych,
- wdrażanie do nabywania umiejętności obserwowania zjawisk zachodzących w przyrodzie.
Strona 3 z 4